دانلود گزارش تخصصی

دانلود گزارش تخصصی

دانلود گزارش تخصصی نمونه گزارش تخصصی کلیه پست های سازمانی در فروشگاه حاضر موجود می باشد .

محل لوگو

گزارش تخصصی هنرآموز رشته طراحی و دوخت

گزارش تخصصی هنرآموز رشته ساختمان

گزارش تخصصی هنرآموز رشته گرافیک

گزارش تخصصی هنرآموز رشته تربیت بدنی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته هنرهای تجسمی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته خوشنویسی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته نقاشی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته کامپیوتر

گزارش تخصصی هنرآموز رشته نمایش

گزارش تخصصی هنرآموز رشته نقشه کشی معماری

گزارش تخصصی هنرآموز رشته الکترونیک

گزارش تخصصی هنرآموز رشته الکتروتکنیک

گزارش تخصصی هنرآموز رشته تاسیسات

گزارش تخصصی هنرآموز رشته ساخت و تولید

گزارش تخصصی هنرآموز رشته حسابداری

گزارش تخصصی هنرآموز رشته نقشه کشی عمومی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته صنایع دستی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته چاپ

گزارش تخصصی هنرآموز رشته کودکیاری

گزارش تخصصی دبیر فلسفه و منطق

گزارش تخصصی دبیر ادبیات فارسی

گزارش تخصصی دبیر کار و فناوری

گزارش تخصصی انباردار

گزارش تخصصی سرپرست خوابگاه

گزارش تخصصی دبیر تربیت بدنی و ورزش

گزارش تخصصی دبیر جغرافیا

گزارش تخصصی دبیر علوم تجربی

گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی

گزارش تخصصی دبیر هنر

گزارش تخصصی دبیر تاریخ

گزارش تخصصی مشاور

گزارش تخصصی معاون و مربی پرورشی

گزارش تخصصی معاون فنی

گزارش تخصصی معاون آموزشی

گزارش تخصصی معاون اجرایی

گزارش تخصصی معاون عمومی

گزارش تخصصی مدیر

گزارش تخصصی مربی بهداشت

گزارش تخصصی خدمتگزار

گزارش تخصصی دبیر دینی عربی

گزارش تخصصی دبیر مطالعات اجتماعی و علوم اجتماعی

گزارش تخصصی دبیر ریاضی

گزارش تخصصی دبیر فیزیک

گزارش تخصصی دبیر شیمی

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 544
  • بازدید دیروز : 994
  • بازدید کل : 111122

گزارش تخصصی معلم پایه سوم ابتدایی چگونگی ایجاد انگیزه در کودک بازمانده از تحصیل.


گزارش تخصصی معلم پایه سوم ابتدایی چگونگی ایجاد انگیزه در کودک بازمانده از تحصیل.

گزارش تخصصی معلم پایه سوم ابتدایی چگونگی ایجاد انگیزه در کودک بازمانده از تحصیل.در قالب ورد وقابل ویرایش در29 صفحه بهترین نمونه درفضای مجازی

گردآوری شواهد 1 :

دست خط های سومیه از سرمشق های مربوط به نگاره ها بسیار نامرتب و ناخوانا بوده و عدم انگیزه و تلاش برای یادگیری در آنها کاملا" مشهود می باشد . در ارزیابی از دفتر مشق بیشتر جملات تشویقی نظیر بیشتر دقت کن . بیشتر تلاش کن مشاهده می شود .

اشیای موجود در نگاره ها را تا حدودی می تواند نام ببرد اما هیچ دقتی در صداهای هم پایان و یا هم آغاز ندارد .

نسبت به داستان های نهفته شده در متن نگاره ها بی تفاوت است و به اندازه 2 جمله هم نمی تواند داستانی مرتبط با نگاره بیان نماید .

در 4 درس سومیه مربوط به نشانه ها صداهایی مثل آ – ا- ب غیر آخر و آخر و... برایش نا آشنا می نماید و نمی تواند صامت ها را با مصوتها ترکیب نماید .

 

گرد آوری اطلاعات

پس از اینکه شواهد 1 را از مسئله مورد نظر جمع آوری نمودم متوجه شدم باید به دنبال علل مشکلات مذبور باشم و نیاز به کمک افراد صاحب نظر دارم بنابراین :

1- مشکل مورد نظر را در جلسه شورای معلمان طرح نمودم .

2- دست به مطالعات میدانی زده و از طریق اینترنت و کتب مختلف روش های تدریس با روشهای نوین آموزش های فردی آشنا شدم .همچنین از ویژگیهای دوره سنی دختران 10 ساله نیازهای روحی وتوانایی های یادگیری این دوره سنی آشنا شدم .

3- با کارشناسان مجرب و سایر همکاران آموزگار که سالها در پایه سوم تدریس نموده بودند ،مسئله مورد نظر را طرح نموده و از روشهای پیشنهادی آنان استفاده لازم را نمودم

4- از نظرات ارزشمند همکارانی که در امر نهضت سواد آموزی فعال می باشند استفاده نموده و از روحیات سنی این نوع از سواد آموزان که از تحصیل بازمانده اند و در کلاسهای سوادآموزی شرکت می نمایند نیز اطلاعات لازم را به دست آوردم و اینکه با این دانش آموزان به چه نحوی و با چه زبانی برخورد نمایم نیز آگاهی لازم را کسب نمودم ....

منابع :

1-اسلاوین ،رابرت ایی (2007) .روانشناسی تربیتی – نظریه و کاربست . ترجمه سید محمدی ، یحیی . تهران : نشر روان .

2- سایت مرکز پژوهشهای مجلس، متن مشروح گزارش «بررسی وضعیت پوشش تحصیلی و ریشه کن کردن بیسوادی در کشور»

 

3-سیف ، علی اکبر (1384).روانشناسی پرورشی .تهران: انتشارات آگاه ، چاپ سیزدهم

 

4-سیف ، علی اکبر (1384). روانشناسی پرورشی نوین . تهران : انتشارات دوران .

 

5-قورچیان، نادرقلی (1385) . جزئیات روشهای تدریس . تهران : انتشارات فراشناختی اندیشه .

 

6-هرگنهان و السون (1387). روانشناسی پرورشی نوین . ترجمه : سیف ، علی اکبر . تهران : نشر دوران .

 

7-هرگنهان و السون (1387). مقدمه ای بر نظریه های یادگیری . ترجمه: سیف ،علی اکبر . تهران:نشر دوران .

 

گزارش تخصصی معلم پایه سوم ابتدایی چگونگی ایجاد انگیزه در کودک بازمانده از تحصیل.در قالب ورد وقابل ویرایش در29 صفحه بهترین نمونه درفضای مجازی دراین قسمت خریدو دانلودکنید.

 


مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دانلود گزارش تخصصی نمونه گزارش تخصصی کلیه پست های سازمانی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما