دانلود گزارش تخصصی نمونه گزارش تخصصی کلیه پست های سازمانی در فروشگاه حاضر موجود می باشد .

محل لوگو

گزارش تخصصی هنرآموز رشته طراحی و دوخت

گزارش تخصصی هنرآموز رشته ساختمان

گزارش تخصصی هنرآموز رشته گرافیک

گزارش تخصصی هنرآموز رشته تربیت بدنی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته هنرهای تجسمی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته خوشنویسی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته نقاشی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته کامپیوتر

گزارش تخصصی هنرآموز رشته نمایش

گزارش تخصصی هنرآموز رشته نقشه کشی معماری

گزارش تخصصی هنرآموز رشته الکترونیک

گزارش تخصصی هنرآموز رشته الکتروتکنیک

گزارش تخصصی هنرآموز رشته تاسیسات

گزارش تخصصی هنرآموز رشته ساخت و تولید

گزارش تخصصی هنرآموز رشته حسابداری

گزارش تخصصی هنرآموز رشته نقشه کشی عمومی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته صنایع دستی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته چاپ

گزارش تخصصی هنرآموز رشته کودکیاری

گزارش تخصصی دبیر فلسفه و منطق

گزارش تخصصی دبیر ادبیات فارسی

گزارش تخصصی دبیر کار و فناوری

گزارش تخصصی انباردار

گزارش تخصصی سرپرست خوابگاه

گزارش تخصصی دبیر تربیت بدنی و ورزش

گزارش تخصصی دبیر جغرافیا

گزارش تخصصی دبیر علوم تجربی

گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی

گزارش تخصصی دبیر هنر

گزارش تخصصی دبیر تاریخ

گزارش تخصصی مشاور

گزارش تخصصی معاون و مربی پرورشی

گزارش تخصصی معاون فنی

گزارش تخصصی معاون آموزشی

گزارش تخصصی معاون اجرایی

گزارش تخصصی معاون عمومی

گزارش تخصصی مدیر

گزارش تخصصی مربی بهداشت

گزارش تخصصی خدمتگزار

گزارش تخصصی دبیر دینی عربی

گزارش تخصصی دبیر مطالعات اجتماعی و علوم اجتماعی

گزارش تخصصی دبیر ریاضی

گزارش تخصصی دبیر فیزیک

گزارش تخصصی دبیر شیمی

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 616
  • بازدید دیروز : 857
  • بازدید کل : 676704

گزارش تخصصی معاون عمومی چگونگی کنترل و مدیریت روابط بین دانش آموزان در مدرسه .


گزارش تخصصی معاون عمومی چگونگی  کنترل و مدیریت روابط بین دانش آموزان  در مدرسه .

گزارش تخصصی معاون عمومی چگونگی کنترل و مدیریت روابط بین دانش آموزان در مدرسه .در قالب ورد وقابل ویرایش در29 صفحه بهترین نمونه درفضای مجازی

عوامل موثر در شکل گیری اطلاعات در مدرسه نامرئی

1.جذابیت : معنای جذابیت از گروهی تا گروه دیگر ، در میان قشر های گوناگون سنی ،دارای تفاوت آشکاری است . ممکن است آنچه برای کودک یا نوجوان جذاب است برای فردیا افراد دیگر جذابیت زیادی نداشته باشد . مانند تماشای سریال های تلویزیونی که عده ای را جذب کرده به سوی خود می کشاند و تا هفته بعد در بین نوجوانان به شدت صحبت است و دیگر افراد نسبت به این سریال واکنش منفی نشان می دهند . این تفاوت در نشان دادن جاذبه و دافعه به طور دقیق به صفات شخصیتی افراد بر می گردد . (احمدی , 1379, ص. 28)

2. بر طرف کردن یک نیاز : وقتی که اطلاعات نیازی رارفع می کند یا به نیاز های زود هنگام وعملی افراداشاره می کند ، بین افراد منتقل می شود.نوجوانان ، به دلیل ویژ گیهای سنی خود ، گاهی دچار خطاها و لغزشهایی در اعمال ، حرکات و گفتار ها می شوند که با سرزنش بزرگترها مواجه می گردند .این سرزنش ها عزت نفس مورد نیاز آنان را از بین می برد . از این رو هر رفتاری که به نوعی این خطا ها را امری مجاز و مورد قبول نشان دهد ، برطرف کننده ی نیاز آنان به مقبولیت در نزد دیگران است . وقتی نوجوان خطایی را از دیگران می بیند که به نوعی مشابه خطا ها و ناپختگی های اوست ، از طریق همرنگی با آن ، احساس آرامش بیشتری می کند .رفتار هایی که در تلویزیون لغزشهای بزرگترها را نشان می دهد نیاز روحی نوجوان را به این موضوع که تنها من نیستم که اشتباه می کنم ، بر طرف می کند . (احمدی , 1379, ص. 30)

3. داشتن جنبه انحصاری : تا وقتی اطلاعات جنبه عمومی دارد در مدرسه نامرئی منتقل نمی شود بنابر این جنبه هاییاز اطلاعات که عمومی است و همه به نوعی از آن آگاه هستند ، نیروی لازم برای انتقال در مدرسه ی نامرئی را ندارد . ولی بخشی از اطلاعات که جنبه انحصاری دارد ، نیروی لازم برای شایع شدن را در درون خود داراست . وقتی که این ویژگی از بین می رود ،یعنی یک واحد اطلاعاتی شیوع زیادی می یابد . دیگر نیروی لازم برای انتقال در مدرسه نامرئی را ندارد . وقتی که یک لطیفه جنبه انحصاری دارد ،مطلبی است که قابلیت و نیروی لازم برای انتقال را در درون خود دارد .ولی وقتی که همه آن را شنیدند ،دیگر جذابیت خود را از دست می دهد . (احمدی , 1379, ص. 31)

4.اختفاء : اگر بخواهیم مطلبی را به شکل محرمانه به دیگری منتقل کنیم ، طرف مقابل با دقت بیشتری به آن مطلب توجه می کند. همین که مطلبی جنبه ی محرمانه پیدا می کند ، نیروی خوبی برای انتقال به دیگران به دست می آورد . طوری که وقتی مطلبی را به کسی می گوییم واز او می خواهیم که به هیچ کس نگوید ، اغلب مطلب سریع تر از مطالب معمولی شیوع می یابد . شاید به همین دلیل است که نوجوانان تلاش می کنند حتی مطالب بسیار پیش پا افتاده را نیز به صورت در گوشی با دوستان خود در میان گذارند . (احمدی , 1379, ص. 32)

روشهای مداخله در مدرسه نامرئی

ساخت و نگرش در مدرسه نامرئی: ما برای مداخله موثر باید ابتدا مشخص کنیم که کدام بخش از مدرسه نامرئی را تغییر می دهیم؟مقصود از ساخت ، نحوه ی ترکیب اعضاء آنهاست . که از دویا چند دانش آموز تشکیل شده است واین دانش آموزان با هم درتعامل هستند . بنابراین منظور از ساخت ، ترکیب این گروه ها ، تعداد اعضاء و نحوه ی ارتباط اعضاء با یکدیگر است . نگرش از سه عنصر شناخت ،عاطفه و رفتار متشکل شده است وقتی افراد کنار هم قرار می گیرند ، بر اساس نگرش حاکم بر خود وگروه به تعامل متقابل می پردازند ، از یک طرف اطلاعات را پایه رفتار خود قرار می دهندو از طرف دیگر ، این اطلاعات را با نیروی روانی در هم می آمیزند و سرانجام این دو را در قالب کلمات یا حرکات نشان می دهند . (احمدی , 1379, ص. 43)...

منابع

كتاب مدرسه نامرئي نوشته دكتر علي اصغر احمدي

رفتار های بهنجار و نابهنجار نوشته دکتر شکوه نوابی نژاد

کتاب روانشناسی رشد نوشته دکتر لطف آبادی

مجله رشد تكنولوژي – مقاله ويژگي ها و خصايص ذاتي تربيت نوشته دكتر علي اكبر شعاري نژاد

مجله پیوند – اصول برقراری ارتباط با نوجوان نوشته دکتر احمد به پژوه

مجله پیوند –تائیر متقابل رفتار کودکان گروه همسن

سایتهای اينترنت –نوری مکس وآستان قدس و...

 

گزارش تخصصی معاون عمومی چگونگی کنترل و مدیریت روابط بین دانش آموزان در مدرسه .در قالب ورد وقابل ویرایش در29 صفحه بهترین نمونه درفضای مجازی دراین قسمت خریدو دانلودکنید.

 


مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دانلود گزارش تخصصی نمونه گزارش تخصصی کلیه پست های سازمانی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما