دانلود گزارش تخصصی نمونه گزارش تخصصی کلیه پست های سازمانی در فروشگاه حاضر موجود می باشد .

محل لوگو

گزارش تخصصی هنرآموز رشته طراحی و دوخت

گزارش تخصصی هنرآموز رشته ساختمان

گزارش تخصصی هنرآموز رشته گرافیک

گزارش تخصصی هنرآموز رشته تربیت بدنی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته هنرهای تجسمی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته خوشنویسی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته نقاشی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته کامپیوتر

گزارش تخصصی هنرآموز رشته نمایش

گزارش تخصصی هنرآموز رشته نقشه کشی معماری

گزارش تخصصی هنرآموز رشته الکترونیک

گزارش تخصصی هنرآموز رشته الکتروتکنیک

گزارش تخصصی هنرآموز رشته تاسیسات

گزارش تخصصی هنرآموز رشته ساخت و تولید

گزارش تخصصی هنرآموز رشته حسابداری

گزارش تخصصی هنرآموز رشته نقشه کشی عمومی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته صنایع دستی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته چاپ

گزارش تخصصی هنرآموز رشته کودکیاری

گزارش تخصصی دبیر فلسفه و منطق

گزارش تخصصی دبیر ادبیات فارسی

گزارش تخصصی دبیر کار و فناوری

گزارش تخصصی انباردار

گزارش تخصصی سرپرست خوابگاه

گزارش تخصصی دبیر تربیت بدنی و ورزش

گزارش تخصصی دبیر جغرافیا

گزارش تخصصی دبیر علوم تجربی

گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی

گزارش تخصصی دبیر هنر

گزارش تخصصی دبیر تاریخ

گزارش تخصصی مشاور

گزارش تخصصی معاون و مربی پرورشی

گزارش تخصصی معاون فنی

گزارش تخصصی معاون آموزشی

گزارش تخصصی معاون اجرایی

گزارش تخصصی معاون عمومی

گزارش تخصصی مدیر

گزارش تخصصی مربی بهداشت

گزارش تخصصی خدمتگزار

گزارش تخصصی دبیر دینی عربی

گزارش تخصصی دبیر مطالعات اجتماعی و علوم اجتماعی

گزارش تخصصی دبیر ریاضی

گزارش تخصصی دبیر فیزیک

گزارش تخصصی دبیر شیمی

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 663
  • بازدید دیروز : 857
  • بازدید کل : 676751

دانلودگزارش تخصصی مدیر چگونگی برگزاری کلاس های مهارت های زندگی و تبیین موضوع در بالا بردن سطح بهداشت و سلامت روان دانش آموزان .


دانلودگزارش تخصصی مدیر چگونگی برگزاری کلاس های مهارت های زندگی و تبیین موضوع در بالا بردن سطح بهداشت و سلامت روان دانش آموزان .

دانلودگزارش تخصصی مدیر چگونگی برگزاری کلاس های مهارت های زندگی و تبیین موضوع در بالا بردن سطح بهداشت و سلامت روان دانش آموزان .در قالب ورد وقابل ویرایش در 27صفحه بهترین نمونه درفضای مجازی

گرد آوری شواهد یک

پس از تبیین موضوع برای بدست آوردن میزان سلامت روان دانش آموزان به وسيله پرسشنامه سلامت عمومي گلدبرگ (Gha-28) در مدرسه عمل نمودم ، كه اين پرسشنامه داراي چهار مقياس ذيل مي باشد:

- (اضطراب): در واقع اضطراب بيشتر به حالت هيجاني- نگراني و دلواپسي به علت خطري نامعلوم مربوط مي شود. علائم آن عبارتست از احساس داغي- احساس سرگيجه يا سبكي سر، احساس بي ثباتي، لرزش دست ها، چهره برافروخته، نگراني در مورد اتفاقات بد، وحشت زدگي، عصبي بودن، احساس از دست دادن كنترل و ناتواني در رسيدن به آرامش. (كلينكه، ترجمه محمدخاني، 1380)

اضطراب شامل احساس عدم اطمينان ، درماندگي و برانگيختگي فيزيولوژيكي مي شود، شخصي كه مضطرب است از بي قراري و تحريك پذيري شكايت مي كند. اغلب در به خواب رفتن مشكل دارد. به آساني خسته مي شود، دل آشوبه و سردرد، تنش عضلاني و اشكال در تمركز دارد. در كل علائم رايج اضطراب و توصيف هاي افراد دچار اضطراب شديد از وضع خود عبارتند از «عصبي بودن، آرام و قرار نداشتن، تنش، احساس خستگي، سرگيجه، تكرر ادرار، تپش قلب، بي حالي، تنگي نفس تعريق، لرزش، نگراني و دلهره، بي خوابي، اشكال در تمركز و گوش به زنگ بودن» (نجاريان و همكاران، 1371، ص359 )

منظور از اضطراب در اين پژوهش نمره زير مجموعه اضطراب از پرسشنامه سلامت عمومي گلدبرگ است كه آيتم هاي عبارتند از: بي خوابي در هنگام نگراني، بيدار شدن در هنگام خواب احساس تحت فشار بودن، عصبانيت و بدخلقي، هراسان و وحشت زده بودن، عدم توانايي انجام كار و دلشوره داشتن و عصبي بودن كه كسب نمره پايين در اين عامل نشانه سلامت روان است. (استورا، ترجمه: دادستان، 1377)

- (افسردگي): يكي از اختلالات شايع در نوجوانان افسردگي است. تشخيص افسردگي مزمن مستلزم وجود چند نشانه به مدت دو هفته است: برحسب راهنماي تشخيص اختلالات رواني (انجمن روانپزشكي آمريكا 1994) نشانه ها عبارتند از:

1. خلق افسرده و غمگين

2. عدم احساس علاقه يا لذت

3. تغيير معنادار در وزن و اشتها

4. بي خوابي يا پرخوابي

5. بي قراري يا كندي رواني- حركتي

6. خستگي يا از دست دادن انرژي

7. احساس بيهودگي يا احساس گناه

8. اهش توانايي تفكر يا تمركز

9.افكار متناوب و مكرر مرگ يا افكار خودكشي گرا/ طرح ريزي/ اقدام جهت خودكشي

تشخيص افسردگي در نوجواني مشابه بزرگسالان است اما وجود نشانه ها در نوجوانان به شكل متفاوتي است. (بلاكمن، به نقل از استانارد، 2000)

غمگيني فراگير نوجوانان افسرده در نوشته هاي شهري آنها مشخص است و همچنين مشغوليت آنان با موسيقي هاي داراي موضوعات بي هدف و پوچ نشانه ديگر آن است.

تجزیه و تحلیل اطلاعات

استفاده ازکتب ومجلات علمی

مقالات علمی وپایان نامه های مختلف

سایت ها

سالهاي نوجواني مرحله مهم و برجسته رشد و تكامل اجتماعي و رواني فرد به شمار مي رود در اين دوره نياز به تعادل هيجاني و عاطفي بخصوص تعادل بين عواطف و عقل، درك ارزش وجودي خويشتن، خودآگاهي (شناخت استعدادها، توانايي ها و رغبت ها، انتخاب هدف هاي واقعي در زندگي، استقلال عاطفي از خانواده، حفظ تعادل رواني و عاطفي خويش در مقابل عوامل فشارزاي محيطي، برقراري روابط سالم با ديگران كسب مهارتهاي اجتماعي لازم در دست يابي، شناخت زندگي سالم و موثر و چگونگي برخورداري از آن از مهم ترين نيازهاي نوجوانان مي باشد. بنابراين كمك به نوجوان در رشد و گسترش مهارت هاي مورد نياز براي زندگي موثر، ايجاد يا افزايش اعتماد به نفس در برخورد با مشكلات و حل آن و همچنين كمك به آنان در رشد و تكامل عواطف و مهارت هاي اجتماعي و ايجاد ارتباط موثر با ديگران جهت سازگاري موفق با محيط اجتماعي و زندگي موثر و سازنده در جامعه ضروري به نظر مي رسد. (شعاري نژاد، 1377)

اويس، تگارت، برستو 2001) در مطالعات پژوهشي خود پيرامون «مهارت آموزي براي موفقيت هاي زندگي» به نتايج مهمي دست يافتند. بدين نحو كه جهت برخورداري از موفقيت و پيشگيري از شكست هاي رواني شخص بايد داراي منابع، فرصت ها ، و قابليت تاثير بر شرايط زندگي خويش باشد. هنگامي كه فرد در زندگي خود از چنين صفاتي برخوردار باشد احساس خواهد كرد كه مي تواند هر كاري را كه با توجه به سن و وضعش لازم است، يا خودش تصميم مي گيرد انجام دهد. در مورد مسئوليت احساس راحتي خواهد كرد، همچنين احساس مي كند كه قادر به تصميم گيري و نيز حل بيشتر مشكلاتش بوده و با وجود تنش ها يا فشارهاي رواني مي تواند كنترل خود را حفظ كند از سوي ديگر او قادر خواهد بود از مهارت هايش در موقعيت هاي لازم استفاده كند و در نهايت تصور خواهد كرد كه مي تواند مسئوليت هاي زندگي خويش را با افق هاي روشن به عهده گيرد. (يزدي و بني اسدي، 1384)...

فهرست منابع

1. آزاد، حسين، نجات، حميد (1378). «سلامت روان از ديدگاه اليس». فصلنامه علمي-پژوهشي اصول بهداشت رواني. سال اول. شماره 4

2.ادبي، راضيه (1379)، «بررسي رابطه پايگاه هويت و سلامت رواني در اوايل و اواسط نوجواني».

3. حسيني، سيدابوالقاسم (1378). «مفاهيم و اهداف بهداشت رواني». فصلنامه علمي – پژوهشي اصول بهداشت رواني. سال اول. شماره اول .

4. سازمان بهداشت جهاني. برنامه آموزش مهارتهاي زندگي. ترجمه: نوري قاسم آبادي، ربابه، محمدخاني، پروانه (1377).

5. طارميان، فرهاد (1378). «مهارتهاي زندگي تعاريف و مباني نظري». مجله ژرفاي تربيت، سال اول، شماره 4 .

6. طارميان، فرهاد، ماهجوتي، هيار، فتحي، طاهر (1378). مهارتهاي زندگي، چاپ دوم، تهران، انتشارات تربيت.

دانلودگزارش تخصصی مدیر چگونگی برگزاری کلاس های مهارت های زندگی و تبیین موضوع در بالا بردن سطح بهداشت و سلامت روان دانش آموزان .در قالب ورد وقابل ویرایش در 27صفحه بهترین نمونه درفضای مجازی دراین قسمت خریدو دانلودکنید.

 


مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دانلود گزارش تخصصی نمونه گزارش تخصصی کلیه پست های سازمانی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما