دانلود گزارش تخصصی

دانلود گزارش تخصصی

دانلود گزارش تخصصی نمونه گزارش تخصصی کلیه پست های سازمانی در فروشگاه حاضر موجود می باشد .

محل لوگو

گزارش تخصصی هنرآموز رشته طراحی و دوخت

گزارش تخصصی هنرآموز رشته ساختمان

گزارش تخصصی هنرآموز رشته گرافیک

گزارش تخصصی هنرآموز رشته تربیت بدنی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته هنرهای تجسمی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته خوشنویسی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته نقاشی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته کامپیوتر

گزارش تخصصی هنرآموز رشته نمایش

گزارش تخصصی هنرآموز رشته نقشه کشی معماری

گزارش تخصصی هنرآموز رشته الکترونیک

گزارش تخصصی هنرآموز رشته الکتروتکنیک

گزارش تخصصی هنرآموز رشته تاسیسات

گزارش تخصصی هنرآموز رشته ساخت و تولید

گزارش تخصصی هنرآموز رشته حسابداری

گزارش تخصصی هنرآموز رشته نقشه کشی عمومی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته صنایع دستی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته چاپ

گزارش تخصصی هنرآموز رشته کودکیاری

گزارش تخصصی دبیر فلسفه و منطق

گزارش تخصصی دبیر ادبیات فارسی

گزارش تخصصی دبیر کار و فناوری

گزارش تخصصی انباردار

گزارش تخصصی سرپرست خوابگاه

گزارش تخصصی دبیر تربیت بدنی و ورزش

گزارش تخصصی دبیر جغرافیا

گزارش تخصصی دبیر علوم تجربی

گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی

گزارش تخصصی دبیر هنر

گزارش تخصصی دبیر تاریخ

گزارش تخصصی مشاور

گزارش تخصصی معاون و مربی پرورشی

گزارش تخصصی معاون فنی

گزارش تخصصی معاون آموزشی

گزارش تخصصی معاون اجرایی

گزارش تخصصی معاون عمومی

گزارش تخصصی مدیر

گزارش تخصصی مربی بهداشت

گزارش تخصصی خدمتگزار

گزارش تخصصی دبیر دینی عربی

گزارش تخصصی دبیر مطالعات اجتماعی و علوم اجتماعی

گزارش تخصصی دبیر ریاضی

گزارش تخصصی دبیر فیزیک

گزارش تخصصی دبیر شیمی

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 169
  • بازدید دیروز : 467
  • بازدید کل : 595468

گزارش تخصصی آموزگار پایه اول ابتدایی چگونگی کمک به سارا در مشکل عدم قانون‏پذیری.


گزارش تخصصی آموزگار پایه اول ابتدایی چگونگی کمک به سارا در مشکل عدم قانون‏پذیری.

گزارش تخصصی آموزگار پایه اول ابتدایی چگونگی کمک به سارا در مشکل عدم قانون‏پذیری.در قالب ورد وقابل ویرایش در 13صفحه بهترین نمونه درفضای مجازی

شواهد نوع اول :

با دقت و توجه در رفتار دانش آموزان که مدام از سارا اعتراض می کردند متوجه شدم که رفتارهای نابهنجار سارا در کلاس نظم را مختل کرده است در ابتدا سعی کردم او را تحت نظارت بیشتری قرار بدهم از معاون مدرسه نیز خواستم تا رفتار او را در زنگ تفریح بیشتر مورد مشاهده قرار دهد و خودم نیز چندین بار به بهانه ی خوراکی خوردن با او و دوستانش به زنگ تفریح به حیاط رفتم تا رفتار او با دوستانش را مشاهده کنم بیشتر اوقات سارا از بچه ها می خواست تابا او بدوند یا با او بازی کنند و وقتی بچه ها کمتر سمت او می رفتند یا اصلا با او بازی نمی کردند پرخاش می کرد و سر آنها داد می زد او از نظر جسمانی مشگل خاصی ندارد و خوراک خوبی دارد و بیشتر اوقات شیر کاکائو می خورد .در فعالیت های کلاسی همیشه به من می گوید (خانم من برم یا من انجام بدهم از کارهای انفرادی بیشتر خوشش می اید هر بار هم که از او سوال می کنم که چرا بادوستانت چنین رفتاری داری یا چرا آنها را کتک می زنی او به من می گوید (خانم زور می گه ) دائم این جمله نوک زبان سارا است .

وضعیت تحصیلی او بد نیست و خیلی عالی هم نیست اما جز دانش آموزانی استکه دوست دارد در بحث ها داوطلب باشد حالا چه بلد باشدچه نباشد معولا موقع آمدن به مدرسه مرتب و تمیز است اما موقع برگشتن به خانه بوی عرق شدیدی از او می آید و این بو بیشتر به علت تحرک زیاد و دویدن او در کلاس و حیاط است و نا مرتب و در هم ریخته است در تاریخ 7/8/1390 وقتی با مادرش ملاقاتی در خصوص رفتارهای سارا داشتم متوجه شدم که مادر سارا یک خانم بسیار وسواس است و پدری خشک و نظامی دارد که تا به حال وقت کافی برای سارا نگداشته است و درباره رشد و تغذیه و وضعیت سارا از نظر رفتاری در منزل از او سئوالاتی کردم و او در پاسخ به من گفت که زمانیکه پدر سارا در منزل است او از ترس کار ناشایستی انجام نمی دهد و اما وقتی که او بیرون می رود شروع به اذیت کردن من می کند و دائم دوست دارد روی اپن بنشیند و یا حرکات رزمی از خودش نشان می دهد و در واقع دوست داره همه چیز مال خودش باشه و هر کاری دلش می خواهد انجام دهد به خاطر همین خانه ی خومان را از همه جا بیشتر دوست دارد چون من هم معمولا کاری به کارش ندارم و بیشتر از لحاظ نظافت و رعایت فردی با او صحبت می کنم معمولا در طول روز چندین بار لباسش را عوض می کند و حمام رفتن راخیلی دوست دارد خودش را به شخصیتهای مختلف در می آورد چند روز بعد از چند تا از دوستانی که با او به مهد کودک باران می رفتند درباره ی او سئوالاتی پرسیدم آنها می گفتند سارا همیشه خانم را اذیت می کرد او دائم به سارا تذکر می داد چند روز بعد هم دفترهایش را بررسی کردم دیدم که داخل دفترش اسراف زیادی کرد.

واز هر صفحه 3تا4 خط نوشته و بقیه خالی مانده و هر جا دلش می خواسته نوشته و در واقع دفتر او به طور کلی نامرتب است

اهمیت احترام به قانون :با توجه به مشاهدات بنده در رفتار و اطلاعاتی که جمع آوری کرده ام می توان گفت اصل کلی حالم بر تمامی مراحل فعالیت وتفکر کودک (سارا) است. بنابر این همواره از سئوال استفاده می کنیم تا کودک را به نقطه ای برسانیم که متوجه شودرعایت قانون برای سلامتی او لازم است و قتی از اینکه تمامی مفاهیم فوق برای کودکان قابل فهم شد نوبت آموزش قانون و قوانین است (زندی 1386) migna.ir

 

تجزیه و تحلیل :

با مطالعه و تحلیلی که درباره ی رفتار سارا داشتم دیدم با این که سارا درسش بد نیست اما در بعضی از مواقع عجول بودن و تند تند نوشتن وصحبت کردن در حین املا و دچار خطا و اشتباه می شود و حروف راجا می اندازد و این به خاطر این نیست که او کلمه یا حروف را یاد نگرفته این حرکت اوبه خاطر عدم توجه اوست و در واقع کنترلی روی رفتارش ندارد .سارا خانوادهی تقریبا مرفهی دارد اما مسئله اصلی اینجاست که نیازهای اصلی او برآورده نشده اند و درواقع چیزی از رفتار و عملکرد صحیح برای او تعریف نشده و تربیت رفتارهای اجتماعی در او ضعیف است از طرفی دیگر سارا خودش به خواسته های مورد علاقه اش فکر میکند و تا به حال نشده که در حضور پدر اسباب بازیهایش را پخش کند و بازی کند و مثل بچه های دیگر از بازی لذت ببرد در واقع مساله اصلی در این خانواده کودک است زیرا به سارا آموخته شده تمیز باش و بازی کن اما وقتی پدرت در خانه است اصلا نه حرفی بزن و نه کاری بکن که او عصبانی شود اگر از اتاقت بیرون بیایی ممکن است که او عصبانی شود و با توجه به این نکات ما باید ببنیم که در سارا چه نیازهایی برآورده نشده که منجر به عدم قانو پذیری در او شده است ....

منابع و مآخذ مورد استفاده

1. اصغری پور، حمید، (1380)، کلیات راهنمایی و مشاوره مشهد: نشر تمرین

2. فونتانا، حسن (1987)، کنترل کلاس، ساده حمزه ومحمدی مجید (1375) تهران: رشد

3. شعبانی، حسن (1371)، مهارتهای آموزشی و پرورشی (جلد اول) روشها و فنون تدریس تهران: سمت

4. کدیور، پروین (1379)، روانشناسی تربیتی، تهران، سمت

5. اسمیت، کولین جی لاسلت،رابرت، (بی تا) مدیریت کارآمد در کلاس

6. کلاک ماک لین، ایزابل، ( بی تا) راهنمایی و مشاوره کودک در مدرسه رضا شاپوریان ( بی نام تهران امیرکبیر)

7. قائمی، علی (1370) – بی نظمی کودکان – مجموعه آموزشی پیوند 126 تهران انجمن اولیا و مربیان

 

گزارش تخصصی آموزگار پایه اول ابتدایی چگونگی کمک به سارا در مشکل عدم قانون‏پذیری.در قالب ورد وقابل ویرایش در 13صفحه بهترین نمونه درفضای مجازی دراین قسمت خریدو دانلودکنید.

 


مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دانلود گزارش تخصصی نمونه گزارش تخصصی کلیه پست های سازمانی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما