دانلود گزارش تخصصی نمونه گزارش تخصصی کلیه پست های سازمانی در فروشگاه حاضر موجود می باشد .

محل لوگو

گزارش تخصصی هنرآموز رشته طراحی و دوخت

گزارش تخصصی هنرآموز رشته ساختمان

گزارش تخصصی هنرآموز رشته گرافیک

گزارش تخصصی هنرآموز رشته تربیت بدنی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته هنرهای تجسمی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته خوشنویسی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته نقاشی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته کامپیوتر

گزارش تخصصی هنرآموز رشته نمایش

گزارش تخصصی هنرآموز رشته نقشه کشی معماری

گزارش تخصصی هنرآموز رشته الکترونیک

گزارش تخصصی هنرآموز رشته الکتروتکنیک

گزارش تخصصی هنرآموز رشته تاسیسات

گزارش تخصصی هنرآموز رشته ساخت و تولید

گزارش تخصصی هنرآموز رشته حسابداری

گزارش تخصصی هنرآموز رشته نقشه کشی عمومی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته صنایع دستی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته چاپ

گزارش تخصصی هنرآموز رشته کودکیاری

گزارش تخصصی دبیر فلسفه و منطق

گزارش تخصصی دبیر ادبیات فارسی

گزارش تخصصی دبیر کار و فناوری

گزارش تخصصی انباردار

گزارش تخصصی سرپرست خوابگاه

گزارش تخصصی دبیر تربیت بدنی و ورزش

گزارش تخصصی دبیر جغرافیا

گزارش تخصصی دبیر علوم تجربی

گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی

گزارش تخصصی دبیر هنر

گزارش تخصصی دبیر تاریخ

گزارش تخصصی مشاور

گزارش تخصصی معاون و مربی پرورشی

گزارش تخصصی معاون فنی

گزارش تخصصی معاون آموزشی

گزارش تخصصی معاون اجرایی

گزارش تخصصی معاون عمومی

گزارش تخصصی مدیر

گزارش تخصصی مربی بهداشت

گزارش تخصصی خدمتگزار

گزارش تخصصی دبیر دینی عربی

گزارش تخصصی دبیر مطالعات اجتماعی و علوم اجتماعی

گزارش تخصصی دبیر ریاضی

گزارش تخصصی دبیر فیزیک

گزارش تخصصی دبیر شیمی

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 345
  • بازدید دیروز : 669
  • بازدید کل : 678955

نمونه گزارش تخصصی معاون عمومی چگونگی برطرف کردن مشکلات اخلاقی و رفتاری دانش آموزانم.


نمونه گزارش تخصصی معاون عمومی چگونگی برطرف کردن مشکلات اخلاقی و رفتاری دانش آموزانم.

نمونه گزارش تخصصی معاون عمومی چگونگی برطرف کردن مشکلات اخلاقی و رفتاری دانش آموزانم.در قالب ورد وقابل ویرایش در 34صفحه بهترین نمونه درفضای مجازی

گرد آوري اطلاعات ( شواهد ا )

براي گرد آوري اطلاعات روشهاي متعددي وجود دارد ؛ با توجه به موضوع پژوهش ، به نظر مي رسد كه ما مجبور باشيم از چند روش به صورت تركيبي براي جمع آوري اطلاعات استفاده نماييم . در اين پژوهش روشهاي مشاهده ، مشاهده مشاركتي و مصاحبه را انتجاب نموديم. از طريق مشاهده رفتارهاي مریم را زير نظر گرفته واطلاعات لازم در مورد مریم بد ست مي آمد و از طريق مشاهده مشاركتي تغیيراتي كه در نتيجه ارتباط با من ايجاد مي گرد يد وتا ثيراتي كه متغيرها، بر ايشان مي گذاشت مورد مشاهده قرار گرفت ؛ و ازطريق مصاحبه اطلاعات لازم در مورد سابقه رفتاري مریم از معلمان سابق و مد ير ومعاون مدرسه ومادر مریم بدست مي آمد . به نظر مي رسد از طريق اين روشها اطلاعات لازم در مورد مریم بدست مي آمد و ما هر چه بيشتر با خصوصيات اخلاقي ورفتاري ايشان آشنا مي شديم تا بتوانيم مشكلات مریم را حل نمائيم.

ابتدا رفتارهاي مریم را زير نظر گرفته وبه دقت مشاهده مي شد . وقتي براي اولين بار به كلاس رفتم از فراگيران خواستم خودشان را معرفي نمايند . وقتي به مریم رسيدم ديدم دانش آموزی با پوست تيره، كثيف ، با كلاه وروسري در گوشه كلاس نشسته است. با صداي بلندي خود را معرفي نمود. به طوري كه با اين كار خود ديگر دانش آموزان را نيز متوجه خود ساخت. و وقتي ديگر دانش آموزان خود را معرفي مي كردند مریم به شكلي مي خواست آنها را مسخره نمايد . وقتي ديگر دانش آموزان در اوقات فراغت با يكديگر صحبت مي كردند ايشان مي گفت كه صدا نكنيد . من حوصله سرو صداي شما را ندارم و سرم را به درد مي آوريد. مریم با ديگر دانش آموزان دعوا مي كرد ودانش آموزان دائماً از او نزد من شكايت مي كردند. وقتي در روي تخته مطلبي مي نوشتم مریم صداي حيوانات را در مي آورد. وبه ديگر دانش آموزان اذ يّت مي كرد.

تجزيه و تحليل وتفسيرها:

مریم كودكي است كه در گوشه كلاس مي نشيند با صداي بلند خود را معرفي مي كند. ديگران را مسخره مي كند، بيشتر مواقع سرش درد مي كند .حتي با معلم خود لج باز است و مزاحمت ايجاد مي كند. مریم بد اخلاق است از نظر درسي ضعيف است . بي حوصله ا ست . بهداشت فردي را رعايت نمي كند. پررواست . به ديگران حسودي مي كند.

با بررسي رفتار هاي مریم اين سوال ايجاد گرديد كه چرا مریم اين چنين مي كند؟ هدف مریم از اين كارها چيست؟ مریم با اين كارها مي خواهد چه بگويد؟ چه عللي باعث شده كه مریم خود را به اين صورت مطرح كند.

به نظر مي رسد زمان خاصي براي بروز نا بهنجاري هاي مریم وجود ندارد واو در موقعيت هاي مختلف از خود رفتارهاي نا بهنجار را نشان مي دهد . واز اينكه نظم كلاس به هم مي خورد واقعاً ناراحت كننده است . ولي تحقيقات متعددنيز نشان مي دهند كه با كودك بايد با ملايمت ومحبت رفتارنمود . ونبايد دانش آموزان تنبيه يا تحقير شوند....

 منابع

1- اکبری ، ابوالقاسم .( 1381 ). مشکلات نوجوانان و جوانان. تهران : چاپ دوم نشر ساوالان.fa.wikipedia.com.

2- احدي ، حسن و محسنی ، نیک چهر .(1373). روانشناسی رشد

3- شعاري نژاد، علي اكبر.(1362). روانشناسي يادگيري . تهران: انتشارات توس

5-شفيع آبادي، عبداله.(1374).راهنمايي ومشاوره كودك. تهران: انتشارات سمت.

6-قاسمي پويا، اقبال. (1381). راهنماي عملي پژوهش در عمل. تهران: چاپ افست.

7-كريمي، يوسف.(1379). روانشناسي اجتماعي . تهران: نشر ارسباران.

8-مير كمالي.سيد محمد.(1379). روابط انساني در آموزشگاه. تهران: یسطرون.

9-ميلاني فر، بهروز.(1370). روانشناسي كودكان ونوجوانان استثتايي. تهران: قوس.

10-نلسون ، ریتاولکس ، الن سی ، ایزارائل. ( 1369). اختلالات رفتاری کودکان.( مترجم: محمد تقی منشی طوسی). مشهد: انتشارات آستان قدس رضوی . fa.wikipedia.com

11-نوابی نژاد ، شکوه .( 1372) . رفتارهای بهنجار و نابهنجار کودکان و راههای پیشگیری و درمان.تهران : انتشارات انجمن اولیاء و مربیان fa.wikipedia.com

12-چرا کودکان حسادت می کنند . ( 17-6-82) . www.tebyan.net

13- اختلال بیش فعالی ( 25-10-85). fa.wikipedia.com

14- لجاجت و کج خلقی در کودکان . ( 12-7-1383) . www.tebyan.net

نمونه گزارش تخصصی معاون عمومی چگونگی برطرف کردن مشکلات اخلاقی و رفتاری دانش آموزانم.در قالب ورد وقابل ویرایش در 34صفحه بهترین نمونه درفضای مجازی دراین قسمت خریدو دانلودکنید.

 


مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دانلود گزارش تخصصی نمونه گزارش تخصصی کلیه پست های سازمانی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما