دانلود گزارش تخصصی

دانلود گزارش تخصصی

دانلود گزارش تخصصی نمونه گزارش تخصصی کلیه پست های سازمانی در فروشگاه حاضر موجود می باشد .

محل لوگو

گزارش تخصصی هنرآموز رشته طراحی و دوخت

گزارش تخصصی هنرآموز رشته ساختمان

گزارش تخصصی هنرآموز رشته گرافیک

گزارش تخصصی هنرآموز رشته تربیت بدنی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته هنرهای تجسمی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته خوشنویسی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته نقاشی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته کامپیوتر

گزارش تخصصی هنرآموز رشته نمایش

گزارش تخصصی هنرآموز رشته نقشه کشی معماری

گزارش تخصصی هنرآموز رشته الکترونیک

گزارش تخصصی هنرآموز رشته الکتروتکنیک

گزارش تخصصی هنرآموز رشته تاسیسات

گزارش تخصصی هنرآموز رشته ساخت و تولید

گزارش تخصصی هنرآموز رشته حسابداری

گزارش تخصصی هنرآموز رشته نقشه کشی عمومی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته صنایع دستی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته چاپ

گزارش تخصصی هنرآموز رشته کودکیاری

گزارش تخصصی دبیر فلسفه و منطق

گزارش تخصصی دبیر ادبیات فارسی

گزارش تخصصی دبیر کار و فناوری

گزارش تخصصی انباردار

گزارش تخصصی سرپرست خوابگاه

گزارش تخصصی دبیر تربیت بدنی و ورزش

گزارش تخصصی دبیر جغرافیا

گزارش تخصصی دبیر علوم تجربی

گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی

گزارش تخصصی دبیر هنر

گزارش تخصصی دبیر تاریخ

گزارش تخصصی مشاور

گزارش تخصصی معاون و مربی پرورشی

گزارش تخصصی معاون فنی

گزارش تخصصی معاون آموزشی

گزارش تخصصی معاون اجرایی

گزارش تخصصی معاون عمومی

گزارش تخصصی مدیر

گزارش تخصصی مربی بهداشت

گزارش تخصصی خدمتگزار

گزارش تخصصی دبیر دینی عربی

گزارش تخصصی دبیر مطالعات اجتماعی و علوم اجتماعی

گزارش تخصصی دبیر ریاضی

گزارش تخصصی دبیر فیزیک

گزارش تخصصی دبیر شیمی

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 71
  • بازدید دیروز : 267
  • بازدید کل : 536015

دانلودگزارش تخصصی مشاور چگونگی پررنگ تر کردن نقش مدرسه در بالا بردن سطح سلامت روان در دانش آموزان.


دانلودگزارش تخصصی مشاور چگونگی پررنگ تر کردن نقش مدرسه  در بالا بردن سطح سلامت روان در دانش آموزان.

دانلودگزارش تخصصی مشاور چگونگی پررنگ تر کردن نقش مدرسه در بالا بردن سطح سلامت روان در دانش آموزان.در قالب ورد وقابل ویرایش در31 صفحه بهترین نمونه درفضای مجازی

تجزیه و تحلیل اطلاعات

استفاده ازکتب ومجلات علمی

مقالات علمی وپایان نامه های مختلف

سایت ها

سالهاي کودکی و نوجواني مرحله مهم و برجسته رشد و تكامل اجتماعي و رواني فرد به شمار مي رود در اين دوره نياز به تعادل هيجاني و عاطفي بخصوص تعادل بين عواطف و عقل، درك ارزش وجودي خويشتن، خودآگاهي (شناخت استعدادها، توانايي ها و رغبت ها، انتخاب هدف هاي واقعي در زندگي، استقلال عاطفي از خانواده، حفظ تعادل رواني و عاطفي خويش در مقابل عوامل فشارزاي محيطي، برقراري روابط سالم با ديگران كسب مهارتهاي اجتماعي لازم در دست يابي، شناخت زندگي سالم و موثر و چگونگي برخورداري از آن از مهم ترين نيازهاي نوجوانان مي باشد. بنابراين كمك به نوجوان در رشد و گسترش مهارت هاي مورد نياز براي زندگي موثر، ايجاد يا افزايش اعتماد به نفس در برخورد با مشكلات و حل آن و همچنين كمك به آنان در رشد و تكامل عواطف و مهارت هاي اجتماعي و ايجاد ارتباط موثر با ديگران جهت سازگاري موفق با محيط اجتماعي و زندگي موثر و سازنده در جامعه ضروري به نظر مي رسد. (شعاري نژاد، 1377)

اويس، تگارت، برستو 2001) در مطالعات پژوهشي خود پيرامون «مهارت آموزي براي موفقيت هاي زندگي» به نتايج مهمي دست يافتند. بدين نحو كه جهت برخورداري از موفقيت و پيشگيري از شكست هاي رواني شخص بايد داراي منابع، فرصت ها ، و قابليت تاثير بر شرايط زندگي خويش باشد. هنگامي كه فرد در زندگي خود از چنين صفاتي برخوردار باشد احساس خواهد كرد كه مي تواند هر كاري را كه با توجه به سن و وضعش لازم است، يا خودش تصميم مي گيرد انجام دهد. در مورد مسئوليت احساس راحتي خواهد كرد، همچنين احساس مي كند كه قادر به تصميم گيري و نيز حل بيشتر مشكلاتش بوده و با وجود تنش ها يا فشارهاي رواني مي تواند كنترل خود را حفظ كند از سوي ديگر او قادر خواهد بود از مهارت هايش در موقعيت هاي لازم استفاده كند و در نهايت تصور خواهد كرد كه مي تواند مسئوليت هاي زندگي خويش را با افق هاي روشن به عهده گيرد. (يزدي و بني اسدي، 1384)

واقعيت كنار آمدن با فشارهاي زندگي و كسب مهارتهاي فردي و اجتماعي و ايجاد ارتباط موثر بر ديگران همواره بخشي از زندگي انسان بوده و در دوره هاي مختلف رشد به اشكال گوناگون تجلي يافته است. با افزايش سن و هنگام مواجه با دشواري هاي ويژه سنين نوجواني و جواني، كشمكش هاي دروني و محيطي تظاهر پيدا مي كند.

مهارت هاي زندگي مجموعه اي از توانايي ها هستند كه زمينه ي سازگاري و رفتار مثبت و مفيد را فراهم مي آورند كه اين توانايي ها فرد را قادر مي سازد كه مسئوليت اجتماعي را بپذير و بدون لطمه زدن به خود و ديگران، با خواست ها و انتظارات و مشكلات روزانه به ويژه روابط بين فردي به شكل موثر روبرو شود. آموزش مهارت هاي زندگي و ارتباط موثر متقابل با ديگران داراي اهدافي چون استفاده از ظرفيت ها و كنش هاي هوش، پيشگيري از رفتارهاي خشونت آميز، تقويت اتكاء به نفس و تقويت خودپنداره مي باشد. (طارميان و همكاران، 1380)

پس از خانواده، مدرسه مهم‌ترين مکان تاثیر گذار بر سلامت روان دانش‌آموزان است. بهداشت روان در محيط آموزشگاهي، مثل مدرسه طيف متنوعي از فعاليت‌ها را از پيشگيري اختلالات رواني گرفته تا اختللات یادگیری و رفتاری و زمينه‌هاي تشخيصي و درماني اين اختلالات را در بر مي‌گيرد. به طورکلي مي‌توان موضوع بهداشت روان در مدارس را به سه حوزه بهداشت راون نوع ، بهداشت روان نوع دوم و بهداشت روان سوم تقسيم کرد.

بهداشت روان نوع اول

در تمامي‌اختلالات رواني، پيشگيري مهم‌تر از درمان است. محيط مدرسه نيز از اين قاعده مستثنا نيست و پيشگيري از بروز اختلالات رفتاري دانش‌آموزان ازجمله مهم‌ترين وظايف آن است. پيشگيري طيف وسيعي از رفتارها و باورهاي دانش‌آموزان را در بر می گیرید و تلاش مي‌کند، برخي از زمينه‌هاي مثبت رفتاري، مانند اعتماد به نفس ،مهارتهای ارتباطی و خودکارآمدي را در دانش‌آموزان تقويت کند و بسياري از زمينه‌هاي منفي از قبيل: اضطراب، افسردگي،پرخاشگري را در آنان ازبين ببرد. به همین دلیل ، بيشتر تاکيد روي برنامه ريزي درسي مناسب،افزايش مشارکت دانش‌آموزان، بالا بردن روحيه مسووليت پذيري آنها و انطباق مواد آموزشي با نيازهاي دانش‌آموزان است. اين امور سطح سلامت روان دانش‌آموزان را افرایش می دهد. بنابراين بهداشت روان اوليه،جلو گيري از بروز هر گونه اختلال رواني را در دستور کار خود قرار مي‌دهد و تلاش مي‌کند در زمينه‌هاي آموزشي و حتي محيط خانوادگي، هيچ‌گونه روزنه‌اي براي شکل گيري اختلالات رفتاري باز نشود. اين وضعيت را مي‌توان به صورت نظامي جامع و فراگير بهداشتي در نظر گرفت که از طريق برنامه ريزي‌هاي کلان و آموزش‌هاي منظم و مستمر عمل مي‌کند....

منابع و مآخذ :

1- آزاد. حسين ، روانشناسي مرضي كودك ، انتشارات پارنگ 1371

2- دكتر خسروي. زهره ، خانواده و سلامت رواني فرزندان ، چاپ اول 1380

3- دكتر ساعتچي . محمود ، روانشناسي كاربردي براي مديران ، انتشارات فهيم ، چاپ اول ارديبهشت 1374

4- سايت پزشكان بدون مرز

5-سايت رسمي آفتاب

6- سايت سازمان عقيدتي – سياسي وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح

7- شاهسوند .اسماعيل ، بهداشت روان ، انتشارات سالمي ، چاپ اول ارديبهشت 83

8- شعاري نژاد . علي اكبر ، روانشناسي رشد ، انتشارات اطلاعات ، 1368

9- دكتر گنجي. حمزه ، بهداشت رواني ، نشر ارسباران ، چاپ سوم پائيز 79

10-دكتر مرادي. عليرضا ، روانشناسي تربيتي ، چاپ افست ، 1373

دانلودگزارش تخصصی مشاور چگونگی پررنگ تر کردن نقش مدرسه در بالا بردن سطح سلامت روان در دانش آموزان.در قالب ورد وقابل ویرایش در31 صفحه بهترین نمونه درفضای مجازی دراین قسمت خریدو دانلودکنید.

 


مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دانلود گزارش تخصصی نمونه گزارش تخصصی کلیه پست های سازمانی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما