دانلود گزارش تخصصی

دانلود گزارش تخصصی

دانلود گزارش تخصصی نمونه گزارش تخصصی کلیه پست های سازمانی در فروشگاه حاضر موجود می باشد .

محل لوگو

گزارش تخصصی هنرآموز رشته طراحی و دوخت

گزارش تخصصی هنرآموز رشته ساختمان

گزارش تخصصی هنرآموز رشته گرافیک

گزارش تخصصی هنرآموز رشته تربیت بدنی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته هنرهای تجسمی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته خوشنویسی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته نقاشی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته کامپیوتر

گزارش تخصصی هنرآموز رشته نمایش

گزارش تخصصی هنرآموز رشته نقشه کشی معماری

گزارش تخصصی هنرآموز رشته الکترونیک

گزارش تخصصی هنرآموز رشته الکتروتکنیک

گزارش تخصصی هنرآموز رشته تاسیسات

گزارش تخصصی هنرآموز رشته ساخت و تولید

گزارش تخصصی هنرآموز رشته حسابداری

گزارش تخصصی هنرآموز رشته نقشه کشی عمومی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته صنایع دستی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته چاپ

گزارش تخصصی هنرآموز رشته کودکیاری

گزارش تخصصی دبیر فلسفه و منطق

گزارش تخصصی دبیر ادبیات فارسی

گزارش تخصصی دبیر کار و فناوری

گزارش تخصصی انباردار

گزارش تخصصی سرپرست خوابگاه

گزارش تخصصی دبیر تربیت بدنی و ورزش

گزارش تخصصی دبیر جغرافیا

گزارش تخصصی دبیر علوم تجربی

گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی

گزارش تخصصی دبیر هنر

گزارش تخصصی دبیر تاریخ

گزارش تخصصی مشاور

گزارش تخصصی معاون و مربی پرورشی

گزارش تخصصی معاون فنی

گزارش تخصصی معاون آموزشی

گزارش تخصصی معاون اجرایی

گزارش تخصصی معاون عمومی

گزارش تخصصی مدیر

گزارش تخصصی مربی بهداشت

گزارش تخصصی خدمتگزار

گزارش تخصصی دبیر دینی عربی

گزارش تخصصی دبیر مطالعات اجتماعی و علوم اجتماعی

گزارش تخصصی دبیر ریاضی

گزارش تخصصی دبیر فیزیک

گزارش تخصصی دبیر شیمی

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 765
  • بازدید دیروز : 700
  • بازدید کل : 592701

نمونه گزارش تخصصی مشاورچگونگی از بین بردن اختلال رفتاری لجبازی و خودنمایی در بهنام.


نمونه گزارش تخصصی مشاورچگونگی از بین بردن اختلال رفتاری لجبازی و خودنمایی  در بهنام.

نمونه گزارش تخصصی مشاورچگونگی از بین بردن اختلال رفتاری لجبازی و خودنمایی در بهنام.در قالب ورد وقابل ویرایش در27 صفحه بهترین نمونه درفضای مجازی

سبب شناسی اختلال لج بازی و خود نمایی

کودکان و نوجوانان در طی دوره کودکی و رشد خود برای آنکه خود را مطرح سازند و به بزرگسالان تفهیم کنند که دیگر بزرگ شده اند، خواهان آن هستند که کارها را به طور مستقل انجام دهند و در مقابل بزرگسالان سرسختی و لجاجت نشان دهند، چنین حالاتی در سنین 3 تا 6 سال و دوره نوجوانی طبیعی است و جنبه مرضی ندارد، (حسینی، 1377، ص 87 ).

در تحققیات انجام شده در مورد لج بازی و خود نمایی بیشتر به علل اجتماعی و محیطی اشاره می شود که آن را نوعی یادگیری محیطی می دانند و به دلایل زیر اشاره می شود.

وجود اختلال لجبازی در اعضای خانواده که کودک با آن همانند سازی نمی کند، ایجاد هویت در خانواده ای که دارای معیارهای قدرت طلبانه هستند و نسبت به رفتارهای فرزند خود کنترل شدیدی دارند و او ناچار است برای اثبات هویت و جایگاه خود، با خواسته های آنان مقابله کند، استعداد ذاتی برای نشان دادن قدرت و اظهار وجود در مقابل اطرفیان، (فرقانی، رئیسی، 1372، ص100).

ویژگیهای شناختی و شخصیتی دانش آموزان سرآمد که باعث بروز مشکل می شود.

کودک با هوش اغلب در مدرسه گرفتار مشکلات متعددی خواهد شد، زیرا سرعت و مقدار یادگیری و پشتکار وی از سایر همکلاسی ها بیشتر است ولی مجبور است در کلاس همراه سایر دانش آموزان بنشیند و مطالبی را که به نظرش ساده و خسته کننده است بیاموزد که این امر بی نظمی ها و عکس العمل های منفی در رفتار کودک ایجاد خواهد کرد، (شاملو، 1369، ص 334 ).

با استعدادها از نظر عقلانی کنجکاو هستند ( فهم ) و اطلاعات مربوط به دنیای اطراف را فعالانه پذیرا

می­شوند (حساس) در عین حال دارای تمایلی قوی و غیر معمول برای بهتر بودن می باشند، (پیشرفت) و مایلند در راه دستیابی به اهدافشان مقاومت كنند و ترجیح می دهند به جای آنکه نسبت به وقایع واکنش نشان دهند، دیگران را هدایت و کنترل نمایند(سلطه گری)،آنان تمایل قوی به نشان دادن دستاوردهایشان به دیگران و جلب توجه آنان دارند (خود نمایی) و نسبت به نوجوانان متوسط آمادگی کمتری برای زیر سئوال بردن ارزش خودشان یا قضاوت در این مورد را دارا می­باشند (خود پنداره مثبت)، ( پارسا، 1374،ص 119 ).

افراد خلاق و با استعداد اغلب دارای طرز تفکر و رفتار اجتماعی مستقل هستند، نه از توده مردم پیروی

می­کنند و نه تحت تاثیر آنها قرار می گیرند، زیرا دارای خود پنداره قوی و حس هویت شخصی و همین امر به آنها مجال می دهد که راه خودشان را بروند.

همچنین افراد خلاق و سرآمد به دلیل اینکه موضوعات تابو را سرکوب نمی کنند احتمال می رود که بطور افراطی رک گو و دارای صراحت باشند و از آنجا که دارای طرز فکر و رفتار اجتماعی مستقل هستند، کنترل کردن آنها در یک گروه دشوار تر است و بدلیل آنکه دارای انگیزش باطنی قوی برای دنبال کردن تمایلات خودشان هستند، ممکن است در برابر تلاش های معلم یا اشخاص دیگر برای کشاندن آنها به مسیرهای معین مقاومت نشان دهند( گالاگر، ترجمه : مهدی زاده ورضوانی، 1369، ص 349 ).

تجزیه وتحلیل و تفسیر داده ها

با بررسی متن موجود در ارتباط با ویژگی های دانش آموزان سر آمد به طور خلاصه می توان به نتایج زیر دست یافت :

1 – گرایش به تنوع طلبی و استقلال به جای فعالیت های معمولی و تبعیت جو بودن

2 – مطیع نبودن در برابر قرار دادهای رسمی، آداب و رسوم و قواعد خشک

3 – مخالف با ارزش های موجود و روش های متعارف در رفتار بزرگترها

4 – دفاع افراطی از عقیده خود، میل به رهبری و نفوذ در دیگران و توجه بیشتر به خواسته های شخصی

با جمع بندی اطلاعات بدست آمده از طرق مختلف در مورد بهنام به این نتیجه رسیدم که علت اصلی مشکل وی این است که می بایست اراده وی تقویت گردد. و همچنین والدینش گفتند که او از سال اول دبستان این مشکل را داشته است و یادگیری خوبی ندارد و کند ذهن است.از نوشتن بیزار بود و به گوش دادن علاقه ندارد. و کلا در کلاس ، حیاط ، و راهرو با چرب زبانی و پر حرفی سعی بر جلب توجه آموزگار، مدیر و معاون و... دارد....

منابع و مآخذ

1 – حسینی، سید مهدی، مشاوره والدین در مسایل تربیتی و تحصیلی فرزندان، چاپ اول، انتشارات اساطیر، 1377.

2 – چیکسنت، راتوند، ویلن، نوجوانان با استعداد، ریشه های موفقیت و شکست،ترجمه، پارسا، انتشارات انجمن اولیاء ومربیان، 1374 .

3 – سیف، علی اکبر، روانشناسی پرورشی، نشر آگاه، چاپ پنجم، 1370 .

4 – شاملو، سعید، بهداشت روانی، انتشارات رشد، چاپ هشتم، 1369 .

5 – فرقانی، رئیسی، شهلا، شناخت مشکلات رفتاری در کودکان و نوجوانان، معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش – چاپ اول ، 1372.

6 – کاظمی حقیقی، ناصرالدین، روانشناسی کودکان تیز هوش، انتشارات سایه نما، چاپ اول ، 1376.

7 – کرومبولتز، تغییر دادن رفتارهای کودکان و نوجوانان، ترجمه: یوسف کریمی، انتشارات فاطمی، چاپ چهارم، 1370.

8 – گالاگر، آموزش کودکان تیز هوش، ترجمه: مهدی زاده و رضوانی، انتشارات آستان قدس رضوی، 1369.

9 – میلانی فر بهرو، روانشناسی کودکان نوجوانان استثنایی، نشر قومس، چاپ دوم، 1369 .

نمونه گزارش تخصصی مشاورچگونگی از بین بردن اختلال رفتاری لجبازی و خودنمایی در بهنام.در قالب ورد وقابل ویرایش در27 صفحه بهترین نمونه درفضای مجازی دراین قسمت خریدو دانلودکنید.

 


مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دانلود گزارش تخصصی نمونه گزارش تخصصی کلیه پست های سازمانی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما