دانلود گزارش تخصصی

دانلود گزارش تخصصی

دانلود گزارش تخصصی نمونه گزارش تخصصی کلیه پست های سازمانی در فروشگاه حاضر موجود می باشد .

محل لوگو

گزارش تخصصی هنرآموز رشته طراحی و دوخت

گزارش تخصصی هنرآموز رشته ساختمان

گزارش تخصصی هنرآموز رشته گرافیک

گزارش تخصصی هنرآموز رشته تربیت بدنی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته هنرهای تجسمی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته خوشنویسی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته نقاشی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته کامپیوتر

گزارش تخصصی هنرآموز رشته نمایش

گزارش تخصصی هنرآموز رشته نقشه کشی معماری

گزارش تخصصی هنرآموز رشته الکترونیک

گزارش تخصصی هنرآموز رشته الکتروتکنیک

گزارش تخصصی هنرآموز رشته تاسیسات

گزارش تخصصی هنرآموز رشته ساخت و تولید

گزارش تخصصی هنرآموز رشته حسابداری

گزارش تخصصی هنرآموز رشته نقشه کشی عمومی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته صنایع دستی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته چاپ

گزارش تخصصی هنرآموز رشته کودکیاری

گزارش تخصصی دبیر فلسفه و منطق

گزارش تخصصی دبیر ادبیات فارسی

گزارش تخصصی دبیر کار و فناوری

گزارش تخصصی انباردار

گزارش تخصصی سرپرست خوابگاه

گزارش تخصصی دبیر تربیت بدنی و ورزش

گزارش تخصصی دبیر جغرافیا

گزارش تخصصی دبیر علوم تجربی

گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی

گزارش تخصصی دبیر هنر

گزارش تخصصی دبیر تاریخ

گزارش تخصصی مشاور

گزارش تخصصی معاون و مربی پرورشی

گزارش تخصصی معاون فنی

گزارش تخصصی معاون آموزشی

گزارش تخصصی معاون اجرایی

گزارش تخصصی معاون عمومی

گزارش تخصصی مدیر

گزارش تخصصی مربی بهداشت

گزارش تخصصی خدمتگزار

گزارش تخصصی دبیر دینی عربی

گزارش تخصصی دبیر مطالعات اجتماعی و علوم اجتماعی

گزارش تخصصی دبیر ریاضی

گزارش تخصصی دبیر فیزیک

گزارش تخصصی دبیر شیمی

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 795
  • بازدید دیروز : 700
  • بازدید کل : 592731

گزارش تخصصی معلم دبستان پایه پنجم چگونگی تاثیر مثبت طراحی سوال استانداردبرافزایش بازدهی تحصیلی دانش آموزان .


گزارش تخصصی معلم دبستان پایه پنجم چگونگی  تاثیر مثبت طراحی سوال استانداردبرافزایش بازدهی تحصیلی دانش آموزان  .

گزارش تخصصی معلم دبستان پایه پنجم چگونگی تاثیر مثبت طراحی سوال استانداردبرافزایش بازدهی تحصیلی دانش آموزان .در قالب ورد وقابل ویرایش در 24صفحه بهترین نمونه درفضای مجازی

گرد آوری اطلاعات شواهد(1)

برای آنکه بهتر و بیشتر به اشکالات سوالات امتحانی موجود پی ببرم و علت عدم توانایی دانش آموزان به پاسخ دادن بسیاری از سوالات ساده را پیدا کنم در ابتدا با تعدادی از همکاران و معلمین مدرسه مصاحبه کردم و برای اشراف بیشتر نسبت به موضوع لازم دانستم به مطالعه و بررسی کتب، مجلات، مقالات و منابع موجود بپردازم.

مصاحبه:

در مصاحبه ای که با تعدادی از همکاران داشتم، نظر آنها بیشتر این مسئله بود که علت عدم توانایی دانش آموزان بیشتر به این خاطر است که به حفظ طوطی وار مطالب پرداخته و درک صحیحی از مطالب بدست نمی آورند و به همین دلیل در امتحان دچار فراموشی می شوند. در مصاحبه ای که با همکاران داشتم نظر آنها بیشتر روی این مسئله بود که در بسیاری از موارد دانش آموزان منظور سوال را نفهمیده و با آنکه در آن مورد دارای اطلاعات کافی می باشند به سبب نوع سوال نمی دانند که چه چیزی از آنها پرسیده و خواسته شده است. مسئول گروه های آموزشی همچنین نسبت به نوع سوالاتی که توسط آموزگاران طراحی می شود انتقاد داشت و گفت در جلسات زیادی از آموزگاران خواسته شده تا در طراحی سوالات خود تغییر ایجاد کنند اما به سبب آنکه طراحی سوالات به گونه ای غیر از وضعیت موجود زمان زیادی می برد اعتقاد داشت که هنوز هم در اکثر موارد سوالات امتحانی بصورت غیر استاندارد طراحی می شود. بعد از انجام مصاحبه تعدادی از برگه های سوالات همکاران را بررسی کردم و به اشکالاتی در آنها پی بردم.

اصول ارزشیابی

باید این مطلب مهم را در نظر داشت که جوامع پیشرفته بشری با عنایت به توسعه آموزش و پرورش خود توانسته اند پله های ترقی و توسعه همه جانبه را به پیمایند.در توسعه آموزش و پرورش ملاکها و فاکتورهای متعددی نقش دارند .مهمترین آن نظام ارزشیابی در آموزش می باشد .آموزش را می توان به عنوان فرایند کنش متقابل معلم و دانش آموز تعریف کرد که به موجب آن تجارب مناسب یادگیری برای رسیدن دانش آموزان به هدف های آموزش و پرورش فراهم می شود . در آموزش و پرورش سنتی ارزشیلبی به عنوان آخرین حلقه های فرایند یاددهی ،یادگیری تلقی می شود که در پایان دوره آموزشی برای جدا کردن دانش آموزان با توانایی یادگیری متفاوت به کار می رفت . امروزه ارزشیابی را بخش جدایی ناپذیر فرایند یاددهی - یادگیری می داند که همراه با آموزش و در ارتباط تنگا نتگ با آن ، به گونه ای مستمر انجام می گیرد و به جای تاکید بر طبقه بندی دانش آموزان و مقایسه آنان با یکدیگر ، هدایت یادگیری آنان را مرکز توجه خود قرار می دهد.

به منظورنظام بخشی به فعالیت های ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان با توجه به رویکردها ونگرش های نوین درتعلیم وتربیت.اصول زیرتحت عنوان (اصول حاکم برارزشیابی پیشرفت تحصیلی ) تعیین شده است:

1- جدایی ناپذیری ارزشیابی ازفرایند یاددهی-یادگیری:

ارزشیابی دانش آموزان باید به عنوان بخش جدایی ناپذ یر فرآیند یاددهی-یادگیری ونه به عنوان نقطه پایانی آن تلقی شود.

2- استفاده ازنتایج ارزشیابی دربهبود فرآیند یاددهی-یادگیری واصلاح برنامه ها وروشها.
هدف غایی ارزشیابی ، اصلاح وبهبود فرآیند یاد دهی-یادگیری است ونتایج ارزشیابی ها بایددراصلاح برنامه ها وروشها مورداستفاده قراگیرد....

فهرست منابع

1) ساکی- رضا (1383) گزارش تخصصی: راهبردی برای بهبود آموزش و تدریس، انتشارات دپژوهشکده تعلیم و تربیت

2) پاشا شریفی- حسن (1381) شیوه های ارزشیابی از آموخته های دانش آموزان. شرکت چاپ ونشر کتاب های درسی ایران

3) سیف- علی اکبر( 1387) روانشناسی تربیتی. انتشارات سمت

4) آریانپور_ امیر حسین (1358) پژوهش . تهران، امیر کبیر

گزارش تخصصی معلم دبستان پایه پنجم چگونگی تاثیر مثبت طراحی سوال استانداردبرافزایش بازدهی تحصیلی دانش آموزان .در قالب ورد وقابل ویرایش در 24صفحه بهترین نمونه درفضای مجازی دراین قسمت خریدو دانلودکنید.

 


مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دانلود گزارش تخصصی نمونه گزارش تخصصی کلیه پست های سازمانی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما