دانلود گزارش تخصصی

دانلود گزارش تخصصی

دانلود گزارش تخصصی نمونه گزارش تخصصی کلیه پست های سازمانی در فروشگاه حاضر موجود می باشد .

محل لوگو

گزارش تخصصی هنرآموز رشته طراحی و دوخت

گزارش تخصصی هنرآموز رشته ساختمان

گزارش تخصصی هنرآموز رشته گرافیک

گزارش تخصصی هنرآموز رشته تربیت بدنی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته هنرهای تجسمی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته خوشنویسی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته نقاشی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته کامپیوتر

گزارش تخصصی هنرآموز رشته نمایش

گزارش تخصصی هنرآموز رشته نقشه کشی معماری

گزارش تخصصی هنرآموز رشته الکترونیک

گزارش تخصصی هنرآموز رشته الکتروتکنیک

گزارش تخصصی هنرآموز رشته تاسیسات

گزارش تخصصی هنرآموز رشته ساخت و تولید

گزارش تخصصی هنرآموز رشته حسابداری

گزارش تخصصی هنرآموز رشته نقشه کشی عمومی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته صنایع دستی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته چاپ

گزارش تخصصی هنرآموز رشته کودکیاری

گزارش تخصصی دبیر فلسفه و منطق

گزارش تخصصی دبیر ادبیات فارسی

گزارش تخصصی دبیر کار و فناوری

گزارش تخصصی انباردار

گزارش تخصصی سرپرست خوابگاه

گزارش تخصصی دبیر تربیت بدنی و ورزش

گزارش تخصصی دبیر جغرافیا

گزارش تخصصی دبیر علوم تجربی

گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی

گزارش تخصصی دبیر هنر

گزارش تخصصی دبیر تاریخ

گزارش تخصصی مشاور

گزارش تخصصی معاون و مربی پرورشی

گزارش تخصصی معاون فنی

گزارش تخصصی معاون آموزشی

گزارش تخصصی معاون اجرایی

گزارش تخصصی معاون عمومی

گزارش تخصصی مدیر

گزارش تخصصی مربی بهداشت

گزارش تخصصی خدمتگزار

گزارش تخصصی دبیر دینی عربی

گزارش تخصصی دبیر مطالعات اجتماعی و علوم اجتماعی

گزارش تخصصی دبیر ریاضی

گزارش تخصصی دبیر فیزیک

گزارش تخصصی دبیر شیمی

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 815
  • بازدید دیروز : 700
  • بازدید کل : 592751

نمونه گزارش تخصصی آموزگارپایه دوم ابتدایی چگونگی برطرف کردن ضعف جمله نویسی معراج.


نمونه گزارش تخصصی آموزگارپایه دوم ابتدایی چگونگی برطرف کردن ضعف جمله نویسی معراج.

نمونه گزارش تخصصی آموزگارپایه دوم ابتدایی چگونگی برطرف کردن ضعف جمله نویسی معراج.در قالب ورد وقابل ویرایش در26 صفحه بهترین نمونه درفضای مجازی

پيشينه تحقيق

مهارت زباني نوشتن و جنبه هاي متفاوت آن ، امري اكتسابي است كه به ياددهي و يادگيري نياز دارد و هرگز به خودي خود به وجود نمي آيد و پرورش نمي يابد . گنجاندن درسي به نام املا نيز نشان دهنده اهميت ياددهي و يادگيري صحيح نويسي كلمات است . در حال حاضر در مدارس براي يادگيري صحيح نويسي كلمات بيشتر به اعتبار بخشي وبسنده كردن به صحيح نويسي كلمات متن درس فارسي و رونويسي از روي كلمات متن درس به گونه اي تقليدي و ماشيني كه گونه اي حفظ طوطي وار شكل نوشتاري كلمه هاي موجود در متن است ، توجه مي شود كه استفاده از اين دو ويژگي ، به تنهايي ، ياددهي و يادگيري صحيح نويس كلمات را به نتيجه نمي رساند و باعث افت تحصيلي و ناتواني دانش آموزان در صحيح نويسي كلمات يك نوشته و يا متن ساده ، به طور اعم ، مي گردد . مربيان و كاردانان آموزش ابتدايي از اين نكته غافل اند كه بسياري از مشكلات صحيح نويسي دانش آموزان زاييده خط بد ، بي دقتي ، رعايت نكردن نظم و ترتيب در نوشتن ، توجه نكردن به پاكيزگي و نظافت در هنگام نوشتن كلمات است كه بيشتر اين موارد جنبة يادهي و يادگيري دارد و بايد از راه هاي گوناگون، به شاگردان تعليم و آموزش داده مي شود . در حالي كه بيشتر معلمان ، با هدف دست يابي شاگردان به مهارت صحيح نويسي كلمات، هر روز آنان را وادار به رونويسي ماشيني از روي كلمات درس فارسي مي كنند يا اين كه هر روز در كلاس به شاگردان ديكته مي گويند و اصرار دارند در منزل والدين نيز همين كار را دنبال كنند . اين گروه از معلمان ، توجه ندارند كه از راه هاي گوناگون به شيوه هاي متفاوتي مي توان مهارت صحيح نويسي كلمات را به دانش آموزان آموخت. هر چه روش هاي آموزشي متنوع تر و كاربردي تر مي باشد، رسيدن به هدف صحيح نويسي كلمات ساده تر و نتيجه بخش تر خواهد . معلمين ابتدايي بايد توجه داشته باشند كه هدف صحيح نويسي كلمات را در تمام كتاب هاي درسي پايه و در تمام جلسات درسي آموزش دهند . بدين معني كه در درس هاي قرائت ، انشاء ، رياضي ، علوم ، ديني ، اجتماعي و ... نيز اين هدف را دنبال كنند تا دانش آموز ، در هر نوشته يا كلمات را صحيح بنويسند .

بايد توجه داشت كه توانايي فراگيران در خوانانويسي و رسانويسي نه تنها در بيان افكار و ايجاد ارتباط و رساندن معلومات مهم است . بلكه در پيشرفت تحصيلي آنان نيز به همان اندازه اهميت دارد . مشكلات صحيح نويسي مانعي بزرگ بر سر راه اندوخته هاي علمي دانش آموزان است . چنين دانش آموزي نمي تواند تكاليف خود را به موقع انجام دهد . چرا كه نوشتن برايش مشكل است . وقتي دانش آموز مجبور به تمركز بر جنبه هاي مكانيك عمل نوشتن باشد ، نمي تواند به طور كامل به محتواي اطلاعات توجه كند، در نتيجه تضادي ميان تمركز بر يادگيري و تمركز بر عمل نوشتن پديد مي آيد. دانش آموزي كه در ارائه تكليف نوشتاري مشكل دارد ، دچار كاهش عزت نفس و احساس محروميت مي كند ، زيرا كه به طور مناسب و كامل قادر به بيان و اظهار معلومات خود در قالب تكاليف نوشتاري نيست و پيامد آن مي تواند دلسردي نسبت به درس و انجام تكاليف و بدخطي و در نهايت افت شديد درسي و تكرار پايه گردد .

. آنچه را كه تاكنون كارشناسان و برنامه ريزان در زمينه صحيح نويسي كلمات تدوين كرده اند منحصر به دستورالعمل هاي تصحيح متن املاست كه سليقه اي و ناقص است و دردي از مشكل عام آموزشي را درمان نكرده است . بيشتر توصيه ها در زمينه رفع مشكلات جسماني و دشواري هاي كلمات فارسي بوده و در زمينة ايجاد انگيزه و علاقه و تنوع در نحوة صحيح نويسي كار خاصي صورت نگرفته است . در اين موارد لازم است مطابق برنامه هاي مدون و طي سال تحصيلي ، آموزش هاي لازم در زمينه صحيح نويسي كلمات در تمام درس ها به شاگردان داده شود تا دريابند كه در هرحال و موقعيتي ، بايد كلمات را صحيح بنويسند .

گرد آوری شواهد یک

هدف پژوهنده اين بود كه بتواند در درجة اول دانش آموزان را به جمله نويسي با لغات و مطالبي آشنا كند كه در زندگي روزمره نيازشان است يا در آينده بدان نيازمند خواهند بود . ديگر اين كه دانش آموزان بتوانند به راحتي و درستي ، آموخته هاي خود را در هر زماني به كار گيرند و به سادگي براي جمله نويسي و صحيح نويسي كلمات رمز برگرداني كنند .

روش هاي جمع آوري اطلاعات

1- همكاران در پايه هاي درسي مختلف

2- والدين و خود دانش آموزان

3- كتب و مجلات تخصصي در زمينه موضوع مورد نظر

4- افراد متخصص و صاحب نظر

5- بازديد از كلاس ها و مدارس منطقه

6- تجربيات شخصي پژوهنده...

منابع :

1- باقری٬ خسرو. نوشتن رویش اندیشه مجموعه مقالات نقش آموزش ابتدایی و جایگاه مطلوب آن در جامعه٬ 1370 .

2- شقاقی٬ محمد جواد ضرورت تحول در درس انشاء فارسی٬ مجموعه مقالات سمپوزیوم نقش آموزش ابتدایی وجایگاه مطلوب آن در جامعه٬ 1370 .

3- عباسیان٬ شهناز. بررسی جایگاه درس انشاء از دیدگاه دانش آموزان و معلمان .

4- انشاء٬ دیدگاه ها٬ روش ها. سید حسین حسینی ﻨﮋاد.

5- گزارش تخصصی( راهبردی برای آموزش و تدریس ).

6- راهنمای معلمان ﭘﮋوهنده. دکتر اقبال قاسمی .

7- نگاه به رویدادهای آموزش و پرورش. شماره ی 267 .

نمونه گزارش تخصصی آموزگارپایه دوم ابتدایی چگونگی برطرف کردن ضعف جمله نویسی معراج.در قالب ورد وقابل ویرایش در26 صفحه بهترین نمونه درفضای مجازی دراین قسمت خریدو دانلودکنید.

 


مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دانلود گزارش تخصصی نمونه گزارش تخصصی کلیه پست های سازمانی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما