دانلود گزارش تخصصی

دانلود گزارش تخصصی

دانلود گزارش تخصصی نمونه گزارش تخصصی کلیه پست های سازمانی در فروشگاه حاضر موجود می باشد .

محل لوگو

گزارش تخصصی هنرآموز رشته طراحی و دوخت

گزارش تخصصی هنرآموز رشته ساختمان

گزارش تخصصی هنرآموز رشته گرافیک

گزارش تخصصی هنرآموز رشته تربیت بدنی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته هنرهای تجسمی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته خوشنویسی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته نقاشی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته کامپیوتر

گزارش تخصصی هنرآموز رشته نمایش

گزارش تخصصی هنرآموز رشته نقشه کشی معماری

گزارش تخصصی هنرآموز رشته الکترونیک

گزارش تخصصی هنرآموز رشته الکتروتکنیک

گزارش تخصصی هنرآموز رشته تاسیسات

گزارش تخصصی هنرآموز رشته ساخت و تولید

گزارش تخصصی هنرآموز رشته حسابداری

گزارش تخصصی هنرآموز رشته نقشه کشی عمومی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته صنایع دستی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته چاپ

گزارش تخصصی هنرآموز رشته کودکیاری

گزارش تخصصی دبیر فلسفه و منطق

گزارش تخصصی دبیر ادبیات فارسی

گزارش تخصصی دبیر کار و فناوری

گزارش تخصصی انباردار

گزارش تخصصی سرپرست خوابگاه

گزارش تخصصی دبیر تربیت بدنی و ورزش

گزارش تخصصی دبیر جغرافیا

گزارش تخصصی دبیر علوم تجربی

گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی

گزارش تخصصی دبیر هنر

گزارش تخصصی دبیر تاریخ

گزارش تخصصی مشاور

گزارش تخصصی معاون و مربی پرورشی

گزارش تخصصی معاون فنی

گزارش تخصصی معاون آموزشی

گزارش تخصصی معاون اجرایی

گزارش تخصصی معاون عمومی

گزارش تخصصی مدیر

گزارش تخصصی مربی بهداشت

گزارش تخصصی خدمتگزار

گزارش تخصصی دبیر دینی عربی

گزارش تخصصی دبیر مطالعات اجتماعی و علوم اجتماعی

گزارش تخصصی دبیر ریاضی

گزارش تخصصی دبیر فیزیک

گزارش تخصصی دبیر شیمی

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 348
  • بازدید دیروز : 523
  • بازدید کل : 532237

نمونه گزارش تخصصی مدیر چگونگی علاقه مندسازی همکارانم به درس پژوهی در آموزشگاه .


نمونه گزارش تخصصی مدیر چگونگی علاقه مندسازی  همکارانم  به درس پژوهی در آموزشگاه .

نمونه گزارش تخصصی مدیر چگونگی علاقه مندسازی همکارانم به درس پژوهی در آموزشگاه .در قالب ورد وقابل ویرایش در 30صفحه بهترین نمونه درفضای مجازی

گردآوری اطلاعات (شواهد)

به منظور برسی هرنوع مشکل اطلاعات جامع کافی می تواند پژوهشگران را در امر کاهش مشکل مورد مطالعه یاری نماید.بنابراین لازم بود در درجه نخست شواهد منطقی در اختیار داشته باشم.گردآوری اطلاعات در مرحله ی اول و در مرحله تشخیص بوده، یعنی همین مرحله ای که مورد بحث است ودیگری مرحله ی ارزیابی و مرحله ی بعدی هم نتیجه گیری.

معلمان عموما همانی را آموزش می دهند که می دانند وکارا چنان انجام می دهند که می توانند.دیدگاه ها،ارزش ها،تجربه ها،خاطره ها،گرایش ها و فهالیت های پیشین معلم همه وهمه در کار او اثر دارند.هر یک می توانند محملی برای طراحی پژوهشی تازه، عملی نو در کلاس درس وکسب نتیجه و تجربه ای نوباشند. چند سالی است که آموزش و پرورش به مسائل پژوهش عملی چه به شکل«موردپژوهی»، درس پژوهی،مدرسه پژوهی، و گزارش تخصصی اهتمام ویژه ای داشته یعنی معلمان راترغیب می نماید که مسائل و مشکلات مدرسه و کلاس را ازطریق موارد بالا حل نماید. البته بعضی امثال گزارش تخصصی سابقه ی بیشتری داشته اما درس پژوهی کمتر مورد توجه بوده در سال تحصیلی …..بخشنامه ای مبنی برشرکت معلمان در طرح «درس پژوهی» به مدارس ارسال گردید. بنده که …. مدرسه می باشم این کا ر را بیشتر برای اجرا و علاقه مند سازی معلمان به انجام طرح بعهده گرفتم ابتدا در جلسه شورای معلمان آنرا مطرح نموده و برای همکاران مفد بخشنامه را به رویت همکاران رساندم . اکثر همکاران را مسئله ی گزارش تخصصی آشنا بودن امام چون شناخت کافی از (درس پژوهی) نداشتند از انجام دادن آن واهمه داشتند و علاقه ای از خود نشان ندادند. یعنی برای من یک مسئله بود که چگونه می توان همکاران را به درس پژوهی علاقه مند ساخت ؟ بنابراین دنبال راه حل های ممکن می گشتم . چون می فهمیدم بین گزارش تخصصی که همکاران هر ساله انجام می دهند و درس پژوهی تفاوت چندانی وجود ندارد. یعنی در گزارش تخصصی همکاران یه مورد مثل چگونه توانستم مشکل املای امیر رضا را در کلاس .. حل نمایم و درس پژوهی که آن هم تدریس یه موضوع در کلاس درس می باشد تفاوت چندانی وجود ندارد. فقط مهم ترین فرق آنها این است که درس پژوهی را باید با مشارکت چند همکار همپایه و دانشاموزان و نظارت معاون و مدیر انجام داد. اما گزارش تخصصی را بیشتر به صورت تنهایی و هر همکار مشکل کلاس خودش را حل می نموند البته در گزارش تخصصی نیز بین همکاری و به صورت گروهی نیز وجود داشت . اما نه به درس پژوهی که در آن از خرد جمعی و شورا که موجب توسعه توانمندی فکری و عقلانی معلمان و مربیان در سطوح نظام تربیت رسمی و عمومی و بهره گیری از حوزه های معرفتی مرتبط با تربیت به صورت میان رشته ای از معادین خردورزی و مواجهه خردتمندانه با چالش هاست . درس پژوهی در واقع به معنای ( پژوهش مشاکرتی معلمان در کلاس درس) می باشد . با حل این مسئله و شرکت همکاران در طرح درس پژوهی موجب شده که معلمان در تدریس یک موضوع در کلاس خود را به روی دیگران باز نموده و از آنها به عنوان ناظر استفاده نماید و اشکالات خود را با کمک آنها برطرف نموده و با اجرای طرح درس خود ، مهارت زیادی در امر تدریس پیدا نماید . حال به جمع اوری اطلاعات از طریق منابع و همکاران در این رابطه می پردازیم .

طرحی که در شورای معلمان مطرح شد چه بود که باید به صورت درس پژوهی انجام شده و همکاران به آن علاقه مند سازد .

این طرح تدریس جمع فرآیندی در پایه ی سوم به صورت درس پژوهی بود که در بین معلمان داوطلب مطرح شد . این جمع که در کتاب ریاضی پایه ی سوم یکی از موضوعات درسی اسن به دو. صورت تدریس مس گردد . بنابر این از معلمین پایه ی سوم که در همکار بوده و یک معلم نیز به عنوان ناظر و مدیر و معاون آموزشی یعنی بنده نیز بر اجرای آن نظارت نمودیم تقاضا نموده که خانم پویا به عنوان داوطلب این طرح را بعد از آشنایی با پگونگی اجرای طرح یعنی یادگیری روش درس پژوهی آن را در کلاس خود اجرا نماید .

ابنتدا با کمک معلم هم پایه و دیگر اعضای گروه طرح درس جمع فرآیندی را به روش تدریس قدیم نوشته و از ما خواست که با مشارکت در اجرای طرح و گرفتن فیلم وعکس آن را در کلاس خود تدریس نمود . و بعد از مرحله ی اول قرار شد بعد از ارزیابی طرح و بررسی نقاط قوت و ضعف آن طرح دوم را ابتدا طرح درس جدید را با مشارکت اعضای گروه نوشته و آن را در کلاس….اجرا نماید.

گزارش تخصصی و درس پژوهی :

گزارش تخصصی ( پژوهش در عمل ) فعالیتنی است که معلمان به منظور درک تدوین و یادگیری دانش آموزان خود انجام می دهند . در واقع گزارش تخصصی می تواند فرصت های آموزش را برای بهبود یادگیری دانش آموزان و فعال کردن آنان در فرآیند یاددهی و یادگیری فراهم کند . ( قاسمی پویا 1380)

زمانی که می پرسیم ( گزارش تخصصی به چه معناست ) باید به یاد داشته باشیم که گزارش تخصصی با پژوهش هایی مه در دانشگاه ها انجام می شود متفاوت است. زیرا هدف پژوهش دانشگاهی تعلیم نتایج به دست آمده به جامعه ای است که نمونه ای از آن انتخاب شده است . در مقابل اقدام پژوهشگران بیشتر علاقه دارند که از دانش موجود به طور مستقیم در فرآیند یاددهی – یادگیریشان استفاده کنند . این مطلب جمله ی معرفی جوفری نیلز ( 2007) را به یاد می آورد که موگوید ( گزارش تخصصی پژوهشی است که معلمان برای گروهشان انجام می دهند .) با این حال اغلب اقدام پژوهش گران یافته های پژوهشی خودشان را منتشر می کنند و با دیگران در میان می گذارد....

فهرست منابع :

1- استیگلر ، جیمز و جیمز هیبرت ، شکاف آموزشی ، بهترین ایده ها از معلمان جهان برای بهبود و آموزش کلاس درس ، انتشارات مدرسه ، تهران ، 1383.

2- سرکار آرانی ، محمد رضا ، اصلاحات آموزشی و مدرن سازی ، نشر روزگار ، تهران ، 1382.

3- سرکار آرانی ، عباس و محمد رضا، آموزش و توسعه، نشر نی ، تهران ، 1388 .

4- قاسمی پویا ، اقبال ، راهنمای عملی و پژوهش در عمل ، تهران ، وزارت آموزش و پرورش پژوهشکده ی تعلیم و تربیت ، 1380.

نمونه گزارش تخصصی مدیر چگونگی علاقه مندسازی همکارانم به درس پژوهی در آموزشگاه .در قالب ورد وقابل ویرایش در 30صفحه بهترین نمونه درفضای مجازی دراین قسمت خریدو دانلودکنید.

 


مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دانلود گزارش تخصصی نمونه گزارش تخصصی کلیه پست های سازمانی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما