دانلود گزارش تخصصی

دانلود گزارش تخصصی

دانلود گزارش تخصصی نمونه گزارش تخصصی کلیه پست های سازمانی در فروشگاه حاضر موجود می باشد .

محل لوگو

گزارش تخصصی هنرآموز رشته طراحی و دوخت

گزارش تخصصی هنرآموز رشته ساختمان

گزارش تخصصی هنرآموز رشته گرافیک

گزارش تخصصی هنرآموز رشته تربیت بدنی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته هنرهای تجسمی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته خوشنویسی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته نقاشی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته کامپیوتر

گزارش تخصصی هنرآموز رشته نمایش

گزارش تخصصی هنرآموز رشته نقشه کشی معماری

گزارش تخصصی هنرآموز رشته الکترونیک

گزارش تخصصی هنرآموز رشته الکتروتکنیک

گزارش تخصصی هنرآموز رشته تاسیسات

گزارش تخصصی هنرآموز رشته ساخت و تولید

گزارش تخصصی هنرآموز رشته حسابداری

گزارش تخصصی هنرآموز رشته نقشه کشی عمومی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته صنایع دستی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته چاپ

گزارش تخصصی هنرآموز رشته کودکیاری

گزارش تخصصی دبیر فلسفه و منطق

گزارش تخصصی دبیر ادبیات فارسی

گزارش تخصصی دبیر کار و فناوری

گزارش تخصصی انباردار

گزارش تخصصی سرپرست خوابگاه

گزارش تخصصی دبیر تربیت بدنی و ورزش

گزارش تخصصی دبیر جغرافیا

گزارش تخصصی دبیر علوم تجربی

گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی

گزارش تخصصی دبیر هنر

گزارش تخصصی دبیر تاریخ

گزارش تخصصی مشاور

گزارش تخصصی معاون و مربی پرورشی

گزارش تخصصی معاون فنی

گزارش تخصصی معاون آموزشی

گزارش تخصصی معاون اجرایی

گزارش تخصصی معاون عمومی

گزارش تخصصی مدیر

گزارش تخصصی مربی بهداشت

گزارش تخصصی خدمتگزار

گزارش تخصصی دبیر دینی عربی

گزارش تخصصی دبیر مطالعات اجتماعی و علوم اجتماعی

گزارش تخصصی دبیر ریاضی

گزارش تخصصی دبیر فیزیک

گزارش تخصصی دبیر شیمی

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 187
  • بازدید دیروز : 467
  • بازدید کل : 595486

نمونه گزارش تخصصی آموزگارپایه سوم دبستان چگونگی حل مشکلات دانش آموزدو زبانه ام آرزودرادای صحیح کلمات،نحوه برقراری ارتباط صحیح ودرک موقعیت مکانی مدرسه


نمونه گزارش تخصصی آموزگارپایه سوم دبستان چگونگی حل مشکلات دانش آموزدو زبانه ام آرزودرادای صحیح کلمات،نحوه برقراری ارتباط صحیح ودرک موقعیت مکانی مدرسه

نمونه گزارش تخصصی آموزگارپایه سوم دبستان چگونگی حل مشکلات دانش آموزدو زبانه ام آرزودرادای صحیح کلمات،نحوه برقراری ارتباط صحیح ودرک موقعیت مکانی مدرسه.در قالب ورد وقابل ویرایش در 26صفحه بهترین نمونه درفضای مجازی

گرد آوري شواهد 1

با توجه به اطلاعات جمع آوری شده از کتاب ،مجله ،سایت های اینترنتی و ...برای گرد آوری شواهد لازم جهت تشخیص مسئله اقدامات زیر را انجام دادم :

1-مشاهده رفتار دانش آموز در کلاس

در مشاهده رفتار آرزو در کلاس متوجه شدم او دانش آموز بسیار آرام و کم حرفی است.بسیار به ندرت در کلاس با من و سایر هم کلاسی هایش صحبت می کند.بیشتر اوقات در کلاس سرش را پایین انداخته و موقع تدریس و یا صحبت من ،به من نگاه نمی کند.اگر سوالی در حین تدریس در کلاس برایش پیش می آید خودش سوالش را مطرح نکرده و گاهی اوقات از دوستش می خواهد که سوال او را مطرح کند.در کلاس تنها با یک نفر که کنارش می نشیند صحبت می کند.در بحث های گروهی و کلاسی و پرسش و پاسخ در کلاس هیچ زمانی داوطلب نیست و تنها زمانی که از او خواسته می شود برایز پاسخ گویی شفاهی در جلوی کلاس حاضر شود بسیار مضطرب و رنگ پریده حاضر می شودو قادر نیست به طور کامل به سوالات پاسخ دهد.

2-مصاحبه با مدیر و سایر همکاران مدرسه

در صحبتی که با مدیر مدرسه راجع به آرزو داشتم،ایشان نیز به این موضوع اشاره کردند که آرزو برای شرکت در هیچ یک از فعالیت های مدرسه داوطلب نیست.حتی زمانی که مسئولیتی به صورت اجباری به او واگذار می شود قادر به انجام درست آن نیست چون نمی تواند با سایر دانش آموزان ارتباط موثر و خوبی داشته باشد.بیشتر اوقات زنگ تفریح در حیاط فقط با یکی از هم کلاسی هایش دیده می شود.زمانی که با او کاری دارم واز او می خواهم به دفتر مدرسه مراجعه کند،پشت در دفتر ایستاده و جرات وارد شدن به داخل را ندارد.

3-مصاحبه با والدین آرزو

متاسفانه چند بار تصمیم گرفتمم که با والدین آرزو ارتباط برقرار کنم ولی آنها هرگز علاقه ای به همکاری با من و مدرسه از خود نشان ندادند.

تجزیه و تحلیل داده ها واطلاعات جمع آوری شده

باتوجه به اطلاعات جمع آوری شده در رابطه با علل دو زبانه بودن و عدم تمرکز و دقت مشاهده رفتار آرزو در کلاس و مصاحبه ای که با همکاران داشتم متوجه شدم از مهم ترین دلایل مشکل آرزو در کلاس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- نحوه تربیت والدین که اصلا سعی نمی کنند با دانش آموز مطابق با شیوه های تربیتی موسوم روز برخورد کنند.

-عدم ارتباط صمیمی و دوستانه پدر با فرزندان در منزل و آگاه نبودن از مسایل و مشکلات روزمره آنان.

-اعتماد به نفس پایین آرزو و دست کم گرفتن خود در مقابل سایرین.

معاشرت و رفت و آمد کم خانواده آرزو با فامیل و دوستان و آشنایان

رفتار و اعمال آرزو در کلاس برای سایر همکاران نیز مشهود بود .به صورتی که در صحبتی که با تعدادی از همکاران داشتم همه به ساکت و آرام بودن آرزو در کلاس و و عدم شرکت او در بحث ها و کارهای گروهی اشاره کردند.وقتی یکبار پدر آرزو به مدرسه آمد به من گفت آرزو در منزل بیشتر اذیت می کند و من و مادرش برای اینکه آرامش داشته باشیم او را به مدرسه می فرستیم تا از اذیت کاری های او در امان بمانیم.

از مهم ترین علائم دو زبانه بودن و عدم تمرکز و دقت آرزو در کلاس می توان به ساکت نشستن در کلاس ،مطرح نکردن سوال در کلاس ،فقط یک دوست صمیمی داشتن ،تغییر رنگ چهره و تن صدا هنگام پاسخ دادن به سوال معلم در کلاس،داوطلب نشدن برای انجام هیچ کاری در کلاس و مدرسه،شرکت نکردن در فعالیت های پرورشی و مسابقات مختلف مدرسه،عدم شرکت در اجرای مراسم صبحگاه و سایر مراسم مدرسه اشاره کرد

در صحبت دوستانه که با آرزو داشتم متوجه شدم وی احساس می کند نمی تواند مانند سایر دوستانش کارها را درست انجام دهد ،فکر می کند خوب صحبت کردن را بلد نیست و اگر حرفی بزند ممکن است باعث ناراحتی معلم و مورد تمسخر قرار گرفتن توسط دوستانش می شود. .به همین دلیل کمتر در فعالیت های گروهی و جانبی شرکت کند و در کلاس بسیار آرام و کم صحبت می کند و در فعالیت های گروهی شرکت نمی کند..در این راستا چند جلسه با مشاور صحبت نمودم و مشاور به من گفت : مثل این است که آرزو از یک محیط مثل جنگل وارد یک محیط دیگر شده (دقیقا همین جمله) فقط اگر تا آخر سال با محیط و دیگر عوامل آشنا شود واقعا کار بزرگی صورت می گیرد.چون کلا با محیط اجتماعی آشنایی ندارد. و دلایل مختلفی می تواند باشد که از خانواده نشات می گیرد.

راه حل های پيشنهادي :

1. دادن مسئولیت در کلاس و انجام فعالیت کلاسی.

2. شناسایی توانایی ها و استعدادهای وی و تلاش در جهت رشد و شکوفایی آنها .

3. تشویق دانش آموز به خاطر کوچکترین موفقیت های او .

4. عدم مقایسه با دیگر دانش آموزان .

5. صحبت با سومیا .

6.آشنا کردن و وابستگی آرزو به دانش آموزان و معلم

7. آشنا کردن آرزو با سنن مختلف...

فهرست منابع وماخذ

1- شارتيه ، ژان ، «عدم اعتماد به نفس و راه های درمان آن » ، ناشر : مترجم ، 1373 .

2- قائمی ، علی ، «خانواده و نابسامانی های روانی» ، انتشارات اميری ، 1374 .

3- شفيع آبادی ، عبدالله ، «راهنمايي و مشاوره کودک» ، انتشارات تهران ، 1372 .

4- احمد وند ، محمدعلی ، « روانشناسی بازی» انتشارات پيام نور،1372 .

5- حسين نژاد ، محمد ، «مشاوره با کودکان» انتشارات سپند هنر ، تهران 1379 .

6- خاکيه ، پرويز ، «روانشناسی کودک» انتشارات آشنا ، تبريز 1372 .

7- احمد وند ، محمدعلی ، مهجور ، سيامک ، «آشنايي بافعاليت های اجتماعی» انتشارات پيام نور 1380 .

8- «ماه نامه رشد آموزش ابتدايي» شماره 41 ، انتشارات کمک آموزشی ، 1380 .

نمونه گزارش تخصصی آموزگارپایه سوم دبستان چگونگی حل مشکلات دانش آموزدو زبانه ام آرزودرادای صحیح کلمات،نحوه برقراری ارتباط صحیح ودرک موقعیت مکانی مدرسه.در قالب ورد وقابل ویرایش در 26صفحه بهترین نمونه درفضای مجازی دراین قسمت خریدو دانلودکنید.

 


مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دانلود گزارش تخصصی نمونه گزارش تخصصی کلیه پست های سازمانی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما