دانلود گزارش تخصصی

دانلود گزارش تخصصی

دانلود گزارش تخصصی نمونه گزارش تخصصی کلیه پست های سازمانی در فروشگاه حاضر موجود می باشد .

محل لوگو

گزارش تخصصی هنرآموز رشته طراحی و دوخت

گزارش تخصصی هنرآموز رشته ساختمان

گزارش تخصصی هنرآموز رشته گرافیک

گزارش تخصصی هنرآموز رشته تربیت بدنی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته هنرهای تجسمی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته خوشنویسی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته نقاشی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته کامپیوتر

گزارش تخصصی هنرآموز رشته نمایش

گزارش تخصصی هنرآموز رشته نقشه کشی معماری

گزارش تخصصی هنرآموز رشته الکترونیک

گزارش تخصصی هنرآموز رشته الکتروتکنیک

گزارش تخصصی هنرآموز رشته تاسیسات

گزارش تخصصی هنرآموز رشته ساخت و تولید

گزارش تخصصی هنرآموز رشته حسابداری

گزارش تخصصی هنرآموز رشته نقشه کشی عمومی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته صنایع دستی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته چاپ

گزارش تخصصی هنرآموز رشته کودکیاری

گزارش تخصصی دبیر فلسفه و منطق

گزارش تخصصی دبیر ادبیات فارسی

گزارش تخصصی دبیر کار و فناوری

گزارش تخصصی انباردار

گزارش تخصصی سرپرست خوابگاه

گزارش تخصصی دبیر تربیت بدنی و ورزش

گزارش تخصصی دبیر جغرافیا

گزارش تخصصی دبیر علوم تجربی

گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی

گزارش تخصصی دبیر هنر

گزارش تخصصی دبیر تاریخ

گزارش تخصصی مشاور

گزارش تخصصی معاون و مربی پرورشی

گزارش تخصصی معاون فنی

گزارش تخصصی معاون آموزشی

گزارش تخصصی معاون اجرایی

گزارش تخصصی معاون عمومی

گزارش تخصصی مدیر

گزارش تخصصی مربی بهداشت

گزارش تخصصی خدمتگزار

گزارش تخصصی دبیر دینی عربی

گزارش تخصصی دبیر مطالعات اجتماعی و علوم اجتماعی

گزارش تخصصی دبیر ریاضی

گزارش تخصصی دبیر فیزیک

گزارش تخصصی دبیر شیمی

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 781
  • بازدید دیروز : 700
  • بازدید کل : 592717

گزارش تخصصی پایه ششم دبستان چگونگی تغییر حس دانش آموزان ازدیگرارزیابی به خودارزیابی .


گزارش تخصصی پایه ششم دبستان چگونگی  تغییر حس دانش آموزان ازدیگرارزیابی به خودارزیابی .

گزارش تخصصی پایه ششم دبستان چگونگی تغییر حس دانش آموزان ازدیگرارزیابی به خودارزیابی .در قالب ورد وقابل ویرایش در41 صفحه بهترین نمونه درفضای مجازی

شیوه گرد آوری اطلاعات (شواهد 1 )

معلم ها می توانند دانش آموزان را کمک کنند تا در انتخاب استراتژی های یادگیری، توانمند شوند. آنها می توانند به دانش آموزان کمک کنند تا این پرسش ها را بپرسند و جواب آنها را بیابند: چگونه می توانم آنچه می دانم را دنبال کنم؟ چگونه تصمیم می گیرم که در چه مسیری ادامه دهم؟ تا چه زمان باید این نگرش را دنبال کنم؟ چه زمان باید به استراتژی دیگری سوئیچ کنم؟ بعد از این چه چیزی را باید تست کنم؟

تمام این پرسش ها دانش آموزان را کمک می کند تا موضوعات جدید را کشف کنند و بتوانند آنچه که از یک مسئله را یادگرفته اند به مسئله دیگر انتقال دهند. برای تشویق دانش آموزان به طرح این پرسش ها، اول از همه خودشان باید مدلی شوند برای دانش آموزان و دوم اینکه از طریق بحث و گفتگوهای دسته جمعی، زمینه ای را فراهم کنند تا دانش آموزان بلند فکر کرده و فرایند فکری شان را برای دیگران توضیح دهند. همچنین معلمان با مشاهده عملکرد دانش آموزان می توانند دریابند که چه زمان آنها نیاز به تشویق داشته و یا اگر درمانده شدند، استراتژی های جدید یادگیری را به آنان بگویند. پژوهش حاضر دربین دانش آموزان کلاس .......... آموزشگاه ...... می باشد .امسال هم طبق سالهای قبل برای اینکه بدانم چرا دانش آموزان به دیگر ارزیابی می پردازند وچه کار کنم که دانش آموزان از این حالت خارج شوند وبا دید دیگری به درس نگاه کنند به اهمیت خود ارزیابی و درس و کلاس پی ببرند ابتدا از خود آنها خواستم که نظرشان را درباره خود ارزیابی بنویسند وبگویند چه انتظاری از کلاس درس دارند ودوست دارند از چه روشی برای تدریس استفاده شود. بعداز نظر خواهی از دانش آموزان با مشاور وهمکارانم در باره دیگر ارزیابی صحبت نمودم سپس از تعدادی از اولیاء دانش آموزان دعوت به عمل آمده وعلل دیگر ارزیابی فرزندشان را نسبت به دیگران جویا شدم. تا بتوانم دانش آموزانم را به خود ارزیابی شرکت در کار گروهی ترغیب نمایم.

تجزیه وتحلیل داده ها

پس از بررسی نظرات ومطالعه کتاب ها ومجلات مختلف و همفكري ومشاوره با مشاور در مدرسه وساير همكاران درباره علت عدم علاقه دانش آموزان به درس و کلاس به نتایجی دست یافتم که به شرح ذیل می باشد:

نظرات همکاران:

- نداشتن انگیزه

- توجه بیش از حد به مسائل جانبی وحاشیه ای (تفریح ومیهمانی ، شب نشینی و...)

- توجه ،علاقه وتحت تاثیر برنامه های تلویزیونی وماهواره ای قرار گرفتن

- تحت تاثیر محیط قرار گرفتن

- نداشتن برنامه ریزی وعدم رسیدگی به موقع به والدین به وضعیت درسی دانش آموزان

- عدم علاقه به مطالعه

- نداشتن انگیزه وهدف

- صرف اوقات زیادی از شبانه روز برای دیدن برنامه های تلویزیونی

- سطح تحصیلات خانواده

نظر خواهی از دانش آموزان برای من بسیار حائز اهمیت بود به همین دلیل از آنها خواستم که نظرات ،خواسته ها وعلت عدم علاقه شان را بدون نوشتن مشخصاتشان روی برگه ای برایم بنویسند. البته نظر خواهی از دانش آموزان فقط اختصاص به پایه ششمی ها نداشت بلکه از پایه های پایین تر هم نظر سنجی به عمل آمد. علاوه بر نظر خواهی از کلیه دانش آموزان با چند تن از دانش آموزان ممتاز ودرس خوان ودانش آموزان ضعیف مصاحبه ای ترتیب دادم که مختصری از گزارش به شرح ذیل می باشد....

منابع قابل استفاده :

- الیس ، سوزان ووالن . آشنایی با یادگیری از طریق همیاری ،ترجمه طاهر رستگار ومجید ملکان،نشرنی ، تهران ،چاپ هفتم ،1382

-بروس ، چویس،ویل ،مارشال ،الگوهای تدریس 2000 ، ترجمه محمد رضا بهرنگی ، نشر کمال تربیت تهران ،چاپ اول ،1380 .

- شعبانی ، حسن ، مهارت های آموزشی ، روش ها وفنون تدریس ، انتشارات سمت ، تهران ،1384 .

- حایری زاده ، قاسم خان ، سودابه ، محمد حسین ، یادگیری از طریق همیاری ، نشرنی ،تهران ، چاپ .... ، 1384 .

- کرامتی ، محمد رضا ، الگوهای برتر تدریس ، یادگیری مشارکتی ، نشر فراانگیزش ، مشهد ،چاپ دوم ،1384 .

 

گزارش تخصصی پایه ششم دبستان چگونگی تغییر حس دانش آموزان ازدیگرارزیابی به خودارزیابی .در قالب ورد وقابل ویرایش در41 صفحه بهترین نمونه درفضای مجازی دراین قسمت خریدو دانلودکنید.

 


مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دانلود گزارش تخصصی نمونه گزارش تخصصی کلیه پست های سازمانی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما