دانلود گزارش تخصصی

دانلود گزارش تخصصی

دانلود گزارش تخصصی نمونه گزارش تخصصی کلیه پست های سازمانی در فروشگاه حاضر موجود می باشد .

محل لوگو

گزارش تخصصی هنرآموز رشته طراحی و دوخت

گزارش تخصصی هنرآموز رشته ساختمان

گزارش تخصصی هنرآموز رشته گرافیک

گزارش تخصصی هنرآموز رشته تربیت بدنی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته هنرهای تجسمی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته خوشنویسی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته نقاشی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته کامپیوتر

گزارش تخصصی هنرآموز رشته نمایش

گزارش تخصصی هنرآموز رشته نقشه کشی معماری

گزارش تخصصی هنرآموز رشته الکترونیک

گزارش تخصصی هنرآموز رشته الکتروتکنیک

گزارش تخصصی هنرآموز رشته تاسیسات

گزارش تخصصی هنرآموز رشته ساخت و تولید

گزارش تخصصی هنرآموز رشته حسابداری

گزارش تخصصی هنرآموز رشته نقشه کشی عمومی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته صنایع دستی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته چاپ

گزارش تخصصی هنرآموز رشته کودکیاری

گزارش تخصصی دبیر فلسفه و منطق

گزارش تخصصی دبیر ادبیات فارسی

گزارش تخصصی دبیر کار و فناوری

گزارش تخصصی انباردار

گزارش تخصصی سرپرست خوابگاه

گزارش تخصصی دبیر تربیت بدنی و ورزش

گزارش تخصصی دبیر جغرافیا

گزارش تخصصی دبیر علوم تجربی

گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی

گزارش تخصصی دبیر هنر

گزارش تخصصی دبیر تاریخ

گزارش تخصصی مشاور

گزارش تخصصی معاون و مربی پرورشی

گزارش تخصصی معاون فنی

گزارش تخصصی معاون آموزشی

گزارش تخصصی معاون اجرایی

گزارش تخصصی معاون عمومی

گزارش تخصصی مدیر

گزارش تخصصی مربی بهداشت

گزارش تخصصی خدمتگزار

گزارش تخصصی دبیر دینی عربی

گزارش تخصصی دبیر مطالعات اجتماعی و علوم اجتماعی

گزارش تخصصی دبیر ریاضی

گزارش تخصصی دبیر فیزیک

گزارش تخصصی دبیر شیمی

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 229
  • بازدید دیروز : 433
  • بازدید کل : 355957

نمونه گزارش تخصصی معاون آموزشی چگونگی کنترل رفتار های نا بهنجار و توهین آمیز دانش آموزان.


نمونه گزارش تخصصی معاون آموزشی چگونگی کنترل رفتار های نا بهنجار و توهین آمیز دانش آموزان.

نمونه گزارش تخصصی معاون آموزشی چگونگی کنترل رفتار های نا بهنجار و توهین آمیز دانش آموزان.در قالب ورد وقابل ویرایش در 40صفحه بهترین نمونه درفضای مجازی

بیان مسئله :

خشونت دانش آموز بستگی به عوامل زیادی دارد و صرفا نمی‌توان تقصیر اصلی این مشكل را متوجه یك عامل كرد. عوامل ارثی، محیطی و زیست شناختی و نیز عوامل هورمونی تاثیرات پیچیده‌ای دارند كه هر كدام می‌توانند منجر به بروز رفتارهای پرخاشگرانه شوند. اما در این میان خانواده می‌تواند با نقش موثر خود، موجبات آرامش و كنترل خشم و یا تشدید خشونت دانش آموز شود. رفتار نامطلوب و پرخاشگري نوعي هيجان و واکنش رواني است که طي آن فرد به طور ناخود آگاه فشار هاي ناشي از محروميت ها و ناکامي هاي خود را به صورت واکنش هاي حمله، تجاوز، رفتارهاي کينه توزانه و پرخاشگرانه نشان مي دهد. پرخاشگري به عنوان مشکل بهداشت عمومي مطرح است و شناخت عوامل موثر بر آن نقش مهمي در پيشگيري و حل آن دارد.اما در هر حال جدای از آسیب‌های اخلاقی و اجتماعی دیگری كه خشونت برای او به همراه می‌آورد، اغلب پرخاشگری باعث حذف آنها از جمع می‌شود كه این امر نیز مسائل اجتماعی دیگری نیز به دنبال خواهد داشت.

یكی از عوامل مهم بروز خشونت در دانش آموزان الگو سازی است. دانش آموزان تمایل دارند از افرادی كه دوستشان دارند الگوبرداری رفتاری كنند. به همین علت از پدر یا مادر و در سنین بالاتر از هنرپیشه‌های تلویزیون و یا امثال آنها الگو می‌گیرند و طبیعی است كه الگوهای خشن، او را به تقلید خشونت دعوت می‌كند.

دشواری کنترل دانش آموزان با توجه به ویژگی های سنی آنها روز به روز روبه افزایش است. بسیاری از معلمان و مدیران از برخورد با مسائل انضباطی دانش‌آموزان احساس ناتوانی می کنند و به طور معمول ممکن است برخورد های نامناسبی با این رفتار ها داشته باشند. رفتارهای تهاجمی یا پرخاشگرانه از شایعترین اختلالات رفتاری انسان است. براساس بررسی‌های انجام شده، درصد زیادی از مشکلات رفتاری دانش آموزان تحت عناوین مختلف به پرخاشگری مربوط می‌شود. وجود نظریات متنوع در این مورد حاکی از پیچیدگی موضوع است.از نظر علمی باید گفت پرخاشگری یک کشش و یا یک گرایش درفرد است که به صورت زدن، کشتن و ویران کردن خود را نشان می‌دهد. امری که فرد به عنوان عکس‌العمل از خود بروز می‌دهد به گونه‌ای است که باید گفت مناسب عمل و یا رفتار طرف مقابل نیست. ظاهر این امر نشان دهنده یک شورش و انقلابی در درون فرد و حاکی از وجود احساساتی است که فردگویی از بازگو کردن آن وحشت دارد.رنجی در درون او وجود دارد که قادر به رفع و جبران آن نیست و ناگزیر تلافی آن را سر دیگران در می‌آورد اگرچه در مواردی این زجر دادن متوجه خودش نیز می‌شود. فروید معتقد است پرخاشگری امری غریزی و فطری بوده و انسان از هنگام تولد این نیرو را با خود به دنیا می‌آورد.

اصل و مبنای پرخاشگری می‌تواند غریزی باشد و وجود چنین نیرویی در جهت صیانت ذات با نظام خلقت هماهنگی و سازش دارد و تنها نحوه بروز آن در جامعه است که تحت تأثیر عوامل تربیتی – اجتماعی می‌تواند متفاوت باشد.

 

گردآوری اطلاعات شواهد(1)

ابتدا رفتارهای دانش آموزان پرخاشگر را زير نظر گرفتم وبه دقت مشاهده می کردم . یکی از دبیرانشان می گفت :وقتی برای اولين بار به كلاس رفتم از فراگيران خواستم خودشان را معرفی نمايند . وقتی به دانش آموزان پرخاشگر رسيدم ديدم با صدای بلندی خود را معرفی نمودند به طوری كه با اين كار خود ديگر دانش آموزان را نيز متوجه خود ساختند . و وقتي ديگر دانش آموزان خود را معرفی مي كردند به شكلی آنها را مسخره می کردند . . دانش آموزان پرخاشگر با ديگر دانش آموزان دعوا می كردند ودانش آموزان دائماً از آنها نزد من شكايت می كردند. هنگامی که خودم جهت سرکشی در ساعاتی که دبیر حضور نداشت به کلاسی که در آن تعدادی دانش آموز مخل نظم بود می رفتم وقتی در روی تخته مطلبی می نوشتم آنها صدا در می آوردند . و ديگر دانش آموزان را اذيّت می كردند بطوريكه نظم كلاس را بر هم می زدند ود رچنين محيطی آموزش امكان پذ ير نبود. بعد از چند روز در زنگ تفریح در مورد دانش آموزان پرخاشگر از دبیران دیگر سوال كردم ایشان گفتند كه دانش آموزان پرخاشگر از اول چنين بوده اند ولي بهتر است كه شما هم كارشان نداشته باشید. بهتراست كه به حال خود رهايش كنيد . سپس والدین ايشان را به آموزشگاه دعوت نمودیم. از آنها پرسيدیم رفتار دانش آموزان در خانه چگونه است ؟ ايشان گفتند : كه ما از دست آنها به تنگ آمده ايم . به حرف های ما گوش نمی دهند . بد اخلاق هستند. به در سهايشان توجه نمی كنند .. سپس با دو تن از همکاران باسابقه در اين زمينه مشورت كردم اينها نيز راهنمايهای لازم را عرضه داشتند ....

منابع :

1- لورابرک .(1389). روانشناسی رشد . (مترجم: یحیی سیددانش آموزان پرخاشگری )(تهران :نشر ارسباران .

2- کریمی،دکتریوسف.(1389).اختلالات رفتاری . تهران : نشرساوالان.

3- شعاری نژاد، علی اكبر.(1382). روانشناسی يادگيری . تهران: انتشارات توس

4- شفيع آبادی، عبداله.(1374).راهنمايی ومشاوره دانش آموزان. تهران: انتشارات سمت.

5- قاسمی پويا، اقبال. (1381). راهنمای عملی پژوهش در عمل. تهران: چاپ افست.

6- مير كمالی.سيد دانش آموزان پرخاشگر.(1389). روابط انسانی در آموزشگاه. تهران: یسطرون.

7- ميلانی فر، بهروز.(1388). روانشناسی نوجوانان ونوجوانان استثتايی. تهران: قوس.

 

نمونه گزارش تخصصی معاون آموزشی چگونگی کنترل رفتار های نا بهنجار و توهین آمیز دانش آموزان.در قالب ورد وقابل ویرایش در 40صفحه بهترین نمونه درفضای مجازی دراین قسمت خریدو دانلودکنید.

 


مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دانلود گزارش تخصصی نمونه گزارش تخصصی کلیه پست های سازمانی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما