دانلود گزارش تخصصی

دانلود گزارش تخصصی

دانلود گزارش تخصصی نمونه گزارش تخصصی کلیه پست های سازمانی در فروشگاه حاضر موجود می باشد .

محل لوگو

گزارش تخصصی هنرآموز رشته طراحی و دوخت

گزارش تخصصی هنرآموز رشته ساختمان

گزارش تخصصی هنرآموز رشته گرافیک

گزارش تخصصی هنرآموز رشته تربیت بدنی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته هنرهای تجسمی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته خوشنویسی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته نقاشی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته کامپیوتر

گزارش تخصصی هنرآموز رشته نمایش

گزارش تخصصی هنرآموز رشته نقشه کشی معماری

گزارش تخصصی هنرآموز رشته الکترونیک

گزارش تخصصی هنرآموز رشته الکتروتکنیک

گزارش تخصصی هنرآموز رشته تاسیسات

گزارش تخصصی هنرآموز رشته ساخت و تولید

گزارش تخصصی هنرآموز رشته حسابداری

گزارش تخصصی هنرآموز رشته نقشه کشی عمومی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته صنایع دستی

گزارش تخصصی هنرآموز رشته چاپ

گزارش تخصصی هنرآموز رشته کودکیاری

گزارش تخصصی دبیر فلسفه و منطق

گزارش تخصصی دبیر ادبیات فارسی

گزارش تخصصی دبیر کار و فناوری

گزارش تخصصی انباردار

گزارش تخصصی سرپرست خوابگاه

گزارش تخصصی دبیر تربیت بدنی و ورزش

گزارش تخصصی دبیر جغرافیا

گزارش تخصصی دبیر علوم تجربی

گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی

گزارش تخصصی دبیر هنر

گزارش تخصصی دبیر تاریخ

گزارش تخصصی مشاور

گزارش تخصصی معاون و مربی پرورشی

گزارش تخصصی معاون فنی

گزارش تخصصی معاون آموزشی

گزارش تخصصی معاون اجرایی

گزارش تخصصی معاون عمومی

گزارش تخصصی مدیر

گزارش تخصصی مربی بهداشت

گزارش تخصصی خدمتگزار

گزارش تخصصی دبیر دینی عربی

گزارش تخصصی دبیر مطالعات اجتماعی و علوم اجتماعی

گزارش تخصصی دبیر ریاضی

گزارش تخصصی دبیر فیزیک

گزارش تخصصی دبیر شیمی

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 641
  • بازدید دیروز : 748
  • بازدید کل : 419967

گزارش تخصصی معاون پرورشی چگونگی تربیت جنسی و اخلاقی دانش آموزانم و دورکردن آنها از آسیب های اجتماعی .


گزارش تخصصی معاون پرورشی چگونگی تربیت  جنسی و اخلاقی دانش آموزانم  و دورکردن آنها  از آسیب های اجتماعی  .

گزارش تخصصی معاون پرورشی چگونگی تربیت جنسی و اخلاقی دانش آموزانم و دورکردن آنها از آسیب های اجتماعی .در قالب ورد وقابل ویرایش در 37صفحه بهترین نمونه درفضای مجازی

ارائه اطلاعات( شواهد يك):

گردآوری اطلاعات اغلب از طریق چهار روش میسر می شود. این چهار روش عبارتند از: مصاحبه، مشاهده، پرسش نامه و اسناد و ارقام. هر یک از این چهار روش کاربرد ها و ویژگی هایی دارند که لازم است اقدام پژوهان پیش از آغاز و گزارش تخصصی با این روش ها آشنایی کافی را کسب کنند. این که چه روشی یا فنونی در گزارش تخصصی کاربرد دارد بستگی به موضوع و هدف آن پژوهش دارد. همه اطلاعاتی که جمع آوری می شود شواهد لازم برای اثبات یا رد چیزی نیستند. به بیان دیگر داده ها (اطلاعات) مترادف با شواهد نیستند. شواهد داده هایی هستند که بدان وسیله می توانیم درباره ی تغییرات چیزی یا رخدادی داوری کنیم پس برای اثبات یا رد چیزی باید شواهد قابل قبول داشته باشیم.

بنا بر این در این قسمت تصمیم گرفتم با دیگر همکاران ،دانش آموزان و اولیای آنها مصاحبه هایی داشته باشم.همچنین پرسشنامه ای تهیه نمودم و آن را در اختیار تنی چند از اولیا و همکاران قرار دادم تا از نظرات آنها استفاده نمایم. خودم نیز به جستجو در بین کتاب های مرجع و همچنین مقالات و گزارشات علوم تربیتی و مدیریت آموزشی پرداختم تا با ارائه راهکار های مناسب این مسئله بغرنج را در بین دانش آموزانم از بین ببرم.

یافته های تحقیق

درک همانندی جنسی در دانش آموز

دانش آموز دو تا چهار ساله، از ثابت بودن همانندی جنس خودش مطمئن نیست و برای او مفهوم پسر، مترادف اسمش (مثلاً حسن) خواهد بود؛ زیرا از صفات و ویژگی های مشترکی که میان تمام پسرها وجود دارد ناآگاه است. و از همین روی، ثبوت این صفات را برای خودش مشخص نکرده است.

با این حال، اگر از دانش آموزی سه ساله بپرسیم پسر است یا دختر؟ می تواند جنسیت خودش را مشخص کند و در چهارسالگی از روی لباس، آرایش موی سر، جنسیت خود و اشخاص دیگر را تشخیص می دهد. با وجود این، حتی در پنج سالگی هم بیشتر دانش آموزان از همانندی جنسی و ثبوت آن اطمینان ندارند. به طور مثال: از اطفال چهار تا هشت ساله پرسیدند: اگر دختری، بازی های پسرانه بکند و یا لباس پسرانه بپوشد یا موهایش را مثل پسرها کوتاه کند، می تواند پسر شود؟ بیشتر دانش آموزان چهار ساله اظهار داشتند که اگر بخواهد می تواند پسر شود و اکثر دانش آموزان میان شش تا هفت ساله کاملاً اطمینان داشتند که یک دختر با تغییر لباس یا رفتارش، نمی تواند پسر شود و علت این که بچه های کمتر از پنج سال نمی توانند مسئله همانندی جنسی را درک کنند، به دلیل اختلالات روانی نیست، بلکه اصولاً میزان درک و فهم آنها به اندازه ای نیست که ثبوت این کیفیت را تشخیص دهند.

پس از این که طفل به مرحله ای رسید که توانایی عقلانی مناسبی برای طبقه بندی خصوصیات جنسی در او به وجود آمد، آن گاه می تواند خصوصیت هایی را که با مفاهیم مردانگی یا زنانگی همراه است، تشخیص دهد و آنها را درک کند.

و این مرحله ای است حساس که در روایت های گوناگون به نحوه عملکرد پدران و مادران با فرزندانشان هشدارهایی داده شده است و آموزش های خاصی در ارتباط با پسران و دختران آمده است که به آن خواهیم پرداخت.

خانواده و آموزش هویت جنسی

به طور کلی باید خاطر نشان کرد که در آموزش هویت جنسی فرزندان، دو عامل در مقایسه با دیگر عوامل تأثیر به سزایی در این امر دارد: اولین عامل خانواده است و عامل دیگر محیط.

شیوه آموزش در خانواده و محیط نیز به دو طریق مستقیم و غیر مستقیم تقسیم می شود.

شیوه آموزش در خانواده: خانواده که به تعبیری، فراتر از محدوده معلم و خواهر و برادر است، می تواند در انتقال و شناسایی هویت جنسی به فرزندان مؤثر باشد.

در شیوه مستقیم؛ آموزش نحوه معاشرت و تعامل صحیح در فامیل می تواند به صورت تذکر به فرزندان، برای حفظ محدوده روابط با جنس مخالف در فامیل و سپس هدایت دختران در جمع زنان و دختران فامیل و هدایت پسران در کنار مردان و پسران فامیل صورت پذیرد. در شیوه غیر مستقیم نیز جدا کردن اتاق پسران از دختران در اسلام توصیه شده است....

منابع

- انبارکی ، میترا ، نوجوانان و مد در ایران ( 1389 )، مجله اینترنی فصل نو،( 1389 ) ، سال پنجم، شماره 54 ، ص 16

- باقری نژاد ، مرتضی ( 1380 ) بررسي جامعه شناختي مدگرايي دانش آموزان پايه هاي دوم و سوم دبيرستانهاي پسرانه شهر كرمان ، پایان نامه کارشناسی ارشد ،سال 1380 ، دانشگاه شهید با هنر کرمان

- حسینی شاهرودی ، سید مرتضی (1390 ) ،ابعاد دین

- حیدری ، محمدرضا ( 1376 ) پژوهشي در پديده مدگرايي نوجوانان ، پایان نامه کارشناسی ارشد ، سال 1376 ، دانشگاه فردوسي مشهد

- خسروی زاده، ادریس( 1387 )، بررسی جامعه شناختی رذایل اخلاقی .

- سراج زاده سید حسین ( 1387 )، بررسی رابطه دینداری با احساس آنومی و کجروی در میان نمونه ای از دانشجویان، مجله مسائل اجتماعی ایران، سال 16 ، شماره 63 ، ص 63

- سیف ، علی اکبر ( 1378 )، روشهای اندازه گیری و ارزشیابی، تهران، چاپ نیل

- شایان مهر، علیرضا ( 1377 )، دایرة المعارف تطبیقی علوم اجتماعی، جلد اول، تهران، نشر کیهان،

- شجاعی زند، علیرضا ( 1384 ) ، مدلی برای سنجش دینداری در ایران ، مجله جامعه شناسی ایران ، دوره ی ششم ، شماره ی 1

- شکوهی ، مسعود( 1388 )، حقیقت مد و رذایل اخلاقی، مجله اینترنی فصل نو، سال 1388 ، سال پنجم ، شماره 54 ، ص 16-54

 

گزارش تخصصی معاون پرورشی چگونگی تربیت جنسی و اخلاقی دانش آموزانم و دورکردن آنها از آسیب های اجتماعی .در قالب ورد وقابل ویرایش در 37صفحه بهترین نمونه درفضای مجازی دراین قسمت خریدو دانلودکنید.

 


مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دانلود گزارش تخصصی نمونه گزارش تخصصی کلیه پست های سازمانی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما